Curs BNR

1 EUR = 4.9759 RON

1 USD = 4.6361 RON

1 GBP = 5.8194 RON

1 XAU = 345.2064 RON

1 AED = 1.2622 RON

1 AUD = 3.0287 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.9058 RON

1 CAD = 3.3885 RON

1 CHF = 5.0891 RON

1 CNY = 0.6404 RON

1 CZK = 0.1977 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2736 RON

1 INR = 0.0556 RON

1 JPY = 2.9563 RON

1 KRW = 0.3359 RON

1 MDL = 0.2606 RON

1 MXN = 0.2729 RON

1 NOK = 0.4212 RON

1 NZD = 2.7588 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0496 RON

1 SEK = 0.4230 RON

1 TRY = 0.1434 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1122 RON

1 ZAR = 0.2481 RON

Editia 8174 - 02 mai 22:21

Constructorul autostrăzii Comarnic-Brașov-Făgăraș va fi selectat anul viitor

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 17 decembrie 2011

Sectorul Brașov-Făgăraș trebuia construit de compania americană Bechtel, fiind primul tronson al Autostrăzii Transilvania Constructorul autostrăzii Comarnic – Brașov - Făgăraș va fi selectat până la sfârșitul anului viitor, iar cel pentru Sibiu - Pitești în 2013, ambele lucrări urmând să fie finalizate în 2016, se arată într-un document al Ministerului Transporturilor

Sectorul Brașov-Făgăraș trebuia construit de compania americană Bechtel, fiind primul tronson al Autostrăzii Transilvania Constructorul autostrăzii Comarnic – Brașov - Făgăraș va fi selectat până la sfârșitul anului viitor, iar cel pentru Sibiu - Pitești în 2013, ambele lucrări urmând să fie finalizate în 2016, se arată într-un document al Ministerului Transporturilor. Instituția estimează că procedurile de licitație pentru autostrada Comarnic – Brașov -Făgăraș vor începe în al doilea trimestru al anului viitor, astfel încât constructorul să fie selectat până în trimestrul al patrulea din 2012. Lucrările sunt prevăzute să dureze patru ani. Consorțiul Vinci (Franța) - Aktor (Grecia) trebuia să construiască autostrada Comarnic-Brașov, însă a anunțat în luna aprilie 2010 că a renunțat, prin denunțarea unilaterală, la contractul de construcție în concesiune, în valoare de 1,5 miliarde euro. Potrivit grupului Ellaktor, din care face parte compania de construcții Aktor, contractul a fost anulat deoarece statul român nu a acceptat anumite clauze, situație care a condus la imposibilitatea de a obține finanțare. Tronsonul de autostradă avea ca termen de realizare anul 2014. După finalizarea lucrărilor, statul român ar fi plătit în 26 de ani, în total 4,8 miliarde de euro. Sectorul Brașov-Făgăraș trebuia construit de compania americană Bechtel, fiind primul tronson al Autostrăzii Transilvania. Contractul a fost renegociat în acest an, iar constructorul a renunțat la acest sector (și alte cinci tronsoane) și a acceptat ca statul să le scoată la licitație.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie