Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 09:04

Coresi Shopping Resort – un milion de euro investiţi pentru adaptarea la schimbările de la nivel digital

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 10 noiembrie 2016

Coresi Shopping Resort – un milion de euro investiţi pentru adaptarea la schimbările de la nivel digital
Companiile nu au încotro decât să se adapteze schimbărilor care au loc la nivel digital, a declarat la Microsoft Summit 2016 Tatian Diaconu (foto), CEO Immochan România, compania care a dezvoltat Coresi Shopping Resort. 
„Transformarea digitală a fost percepută ca o ameninţare. A devenit o problemă strategică pentru fiecare companie. S-a discutat şi încă există discuţii despre strategie digitală în cadrul companiilor sau despre o strategie într-o lume digitală. La Immochan a fost a doua varianta, să ne creăm o strategie cu felul nostru de a fi, cu proiectele companiei, să ne adaptăm unei lumi digitale care ne obligă la o adaptare continuă. Nu există o opţiune între a fi sau a nu fi digitalizat, singura opţiune posibilă este să  trăim în aceasta lume digitală şi să ne adaptam în consecinţă”, a spus acesta.
Immochan România este divizia imobiliară a grupului francez Auchan, care a ridicat Coresi Shopping Resort în Braşov. În prezent, Immochan România administrează în prezent 23 de centre comerciale în Bucureşti şi în ţară. 
Soluţiile digitale implementate de Immochan ajută retailerii să fie în pas cu ultimele tehnologii. 
De exemplu, o soluţie implementată  de Immochan în mallul din Braşov a fost bazată pe wi-fi, care analiza traficul calitativ al clienţilor. „Am început să trasăm unele hărţi digitale cu parcursul clientului, nu ştiam cine este el, nu puteam să-l idenfiticăm cu nume şi prenume, îl vedeam ca un număr de 14 cifre anonime. Am început să vedem frecvenţa vizitelor, timpii petrecuţi în mall. Când am convins clientul să  descarce şi aplicaţia, am văzut că numărul de 14 cifre devenea o persoană cu nume şi prenume”.
„Am adus mijloace tehnice care au reprezentat pentru Coresi Braşov circa un milion de euro, este o sumă mare pentru investiţia de la Braşov, dar în principal a fost mult mai mult în oameni, pentru că este nevoie de transformarea de mind-set a oamenilor, care încep să gândească într-o lume digitală asociind competenţe. Milionul pe care l-am investit în Braşov fost o investiţie de calitate”.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie