Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 12:36

Cum se va circula la Stadionul Municipal după construirea Sălii Polivalente

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 31 octombrie 2019

La jumătatea lunii noiembrie, vom afla şi cât va costa

Cum se va circula la Stadionul Municipal după construirea Sălii Polivalente

Comisia de Circulaţie a Municipiului Braşov a avizat ieri proiectul de construire a Sălii Polivalente, prezentat de către biroul de arhitectură Dico&Ţigănaş, în cadrul contractului pe care acest birou îl are cu Primăria, pentru realizarea studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic  aferent investiţiei. De altfel, ieri, primarul Braşovului, George Scripcaru, a anunţat că în două săptămâni va fi terminat studiul de fezabilitate, din care va rezulta şi valoarea investiţiei viitoarei Săli Polivalente, planificate a se construi pe 15 hectare în zona fostului Stadion Municipal. Ulterior, Consiliul Local Braşov va trebui să aprobe indicatorii tehnico-economici aferenţi proiectului. Apoi va fi realizat proiectul tehnic, după care va fi lansată licitaţia de lucrări.

Parcare multietajată lângă terminalul RATBV
Primarul Braşovului a declarat ieri că, pe lângă prezentarea conceptului noii săli polivalente, biroul de arhitectură a prezentat şi un plan de resistematizare a circulaţiei din zonă. „A fost o discuţie aplicată, plecând de la modul în care deschiderea sălii va influenţa traficul din zonă, soluţii pentru evitarea blocajelor, precum şi modul în care această investiţie este corelată, din punct de vedere al circulaţiei, cu dezvoltările preconizate în această zonă. Ei au venit cu o propunere care nu doar că asigură un impact redus al circulaţiei, odată cu darea în funcţiune a sălii polivalente, ci chiar ar putea reduce valorile de trafic actuale, în perioadele de vârf. Astfel, conform propunerii lor, zona din jurul  terminalului RATBV, care, în acest moment, are sens de circulaţie unic, va avea dublu sens, în zona de intersecţie cu viitorul Park&Ride se va amenaja un sens giratoriu, în jurul zonei va exista o alee perimetrală, pentru asigurarea accesului sportivilor şi invitaţilor. Totodată, parcarea pentru spectatori se va face în viitoarea parcare multietajată de lângă terminalul RATBV. În felul acesta, pe lângă sala polivalentă, asigurăm şi o zonă generoasă pentru petrecerea timpului liber, inclusiv cu piste de biciclete, astfel încât acest spaţiu să fie atractiv şi atunci când nu sunt evenimente în sală”, a declarat primarul George Scripcaru.

Discuţii şi pe tema modernizării Stadionului Tineretului
La finalul prezentării din Comisia de Circulaţie, primarul a avut o discuţie cu proiectanţii de la acest birou de arhitectură cu privire la modernizarea Stadionului Tineretului, care a intrat integral în posesia municipalităţii braşovene. „Având în vedere experienţa celor de la Dico şi Ţigănaş, care au făcut proiectele pentru mai multe stadioane nou-construite în România, printre care Cluj Arena, stadionul de la Craiova şi cel de Târgu-Jiu, i-am rugat să efectueze o vizită şi la Stadionul Tineretului, pentru o primă analiză legată de modernizarea sa. Împreună cu directorul Direcţiei Administrare Infrastructură Sportivă, Emilian Cernica, au mers la stadion şi au făcut o primă constatare legată de problemele cu care se confruntă această bază sportivă. Au promis că la viitoarea vizită vor veni cu o serie de propuneri concrete legate de etapele pe care trebuie să le parcurgem pentru a avea un stadion la standarde europene”, a afirmat Scripcaru.

+5 -2

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie