Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8168 - 23 apr 09:42

De la genţi pictate, la pantofi

Autor:

Publicat la 03 noiembrie 2017

La trei ani de când a lansat brandul braşovean Lyria, arhitecta Armina Popeanu testează o nouă piaţă

De la genţi pictate, la pantofi

După ce în urmă cu trei ani lua calea antreprenoriatului şi punea bazele unei afaceri cu genţi pictate manual care avea să îi aducă vânzări de 250.000 de euro, Armina Popeanu (foto), fondatoarea brandului Lyria, pariază pe un nou domeniu: producţia de încălţăminte, arată wall-street.ro.
Arhitect de profesie, Armina Popeanu a înfiinţat Lyria cu o investiţie de 5.000 de euro şi începea să vândă online genţi pictate manual. După diverse colaborări cu fabrici de producţie, nemulţumită de calitate, antreprenoarea a achiziţionat o fabrică cu 7 angajaţi în Braşov, pentru suma de 25.000 de euro. Astăzi, Armina Popeanu produce 500 de genţi lunar în fabrica de la Braşov, dintre care un procent de 60% îi revine brandului Lyria, restul fiind produse pentru diverse alte branduri atât locale, cât şi internaţionale. Anual, vânzările de genţi s-au dublat, iar pentru 2017 antreprenoarea estimează o creştere de 150% a vînzărilor, ajungând la o cifră de afaceri de 250.000 de euro.
După vânzări duble anuale şi datorită evoluţiei pieţei de marochinărie, antreprenoarea vrea să parieze pentru un nou domeniu, cel al încălţămintei şi plănuieşte să lanseze o linie de producţie de pantofi pentru a testa această piaţă. Iniţial, antreprenoarea va externaliza producţia şi în funcţie de feedback-ul primit, intenţionează să o includă în propria-i fabrica de producţie. „Deocamdanata suntem în teste, este mult mai dificil să producti pantofi, linia tehnologică este complet diferită, ai nevoie de alţi oameni calificaţi în domeniu, iar forţa de muncă este oricum o provocare pentru noi şi vom externaliza pentru că am învăţat în ultimii ani că este bine să testezi piaţa şi să vezi dacă funcţionează”, povesteşte Armina. Pantofii sub brandul Lyria vor putea fi cumpăraţi online până la sfârşitul anului.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie