Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 16:41

ANCA NEDEA, ANT:

De mitul lui Dracula ar trebui să ne folosim, nu să ne ruşinăm sau să fugim

Autor:

Publicat la 09 noiembrie 2016

De mitul lui Dracula ar trebui să ne folosim, nu să ne ruşinăm sau să fugim

România ar trebui să se folosească de mitul lui Dracula, nu să se ruşineze cu el sau să se teamă că o eventuală promovare cu ajutorul acestuia ar putea stârni discuţii, crede Anca Nedea, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), prezentă la standul României de la World Trade Market, care se desfăşoară în perioada 7-9 noiembrie la Londra. Unul dintre elementele cheie ale promovării României în următorii ani va fi misterul, ANT intenţionând să „îmbrace” în mituri şi legende toate formele de turism.
„Mă uitam zilele trecute la un reportaj la tv, în care ungurii îşi asumau apartenenţa mitului Dracula. Şi au investit bani să facă chestia asta. Atâta timp cât noi nu facem altceva decât să ne certăm între noi dacă ar fi bine sau nu să îl folosim, pierdem un timp extraordinar pe care mediul online îl poate capitaliza şi viraliza extrem de rapid, dacă ştim să facem asta”, crede Nedea.
Ea a povestit că s-a întâlnit recent cu un tânăr investitor român în turism, care întreba ce s-a întâmplat cu parcul lui Dracula, spunând că dincolo de problemele de legalitate, ideea în sine nu este rea. „Eu încercam să-i explic că tema e atât de sensibilă, încât nu mai are curajul să o reia nimeni, dar adevărul este că americanii vând o istorie de 200 de ani din nimic. Legendele lor ţin de desene animate, de filme western etc.", a adăugat şefa ANT.
Nedea a mai spus că în noua strategie de marketing a instituţiei pe care o conduce, unul dintre cele mai importante aspecte este misterul. Dracula, a afirmat ea, este o parte dintr-o construcţie întreagă a poziţionării României pe mister, pe mituri, pe legende.
„Nu numai că e ceea ce vinde acum la consumatorul de travel, dar misterul a vândut şi vinde în permanenţă. Sunt mituri şi legende ce ţin de partea rurală, de istoria românilor, de daci. Masca dacică poate fi transformată într-o campanie şi în tot soiul de aplicaţii mobile, care să fie un noul element de identificare. Trebuie să creăm tot felul de figuri prietenoase care stârnesc interesul. Orice formă de turism poate fi îmbrăcată în mituri şi legende, de la turismul de sănătate, turismul istoric, turismul rural, turismul economic, mice-ul...”, crede şefa ANT.

Foto: Halloween 2016 la Castelul Bran
 

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie