Curs BNR
1 EUR = 4.9675 RON
1 USD = 4.6709 RON
1 GBP = 5.7134 RON
1 XAU = 289.1272 RON
1 AED = 1.2717 RON
1 AUD = 3.0071 RON
1 BGN = 2.5398 RON
1 BRL = 0.9461 RON
1 CAD = 3.4698 RON
1 CHF = 5.1538 RON
1 CNY = 0.6396 RON
1 CZK = 0.2037 RON
1 DKK = 0.6663 RON
1 EGP = 0.1512 RON
1 HUF = 1.2837 RON
1 INR = 0.0564 RON
1 JPY = 3.1507 RON
1 KRW = 0.3498 RON
1 MDL = 0.2571 RON
1 MXN = 0.2719 RON
1 NOK = 0.4342 RON
1 NZD = 2.7817 RON
1 PLN = 1.0786 RON
1 RSD = 0.0424 RON
1 RUB = 0.0485 RON
1 SEK = 0.4171 RON
1 TRY = 0.1720 RON
1 UAH = 0.1265 RON
1 XDR = 6.1462 RON
1 ZAR = 0.2479 RON
Publicat la 02 iulie 2014
După ce de la începutul anului s-au lansat public mai multe termene în vederea deschiderii şantierului la această şosea de mare viteză, acum autorităţile spun despre demararea lucrărilor, în cel mai bun caz, „anul acesta”, iar Compania de Drumuri se fereşte să lanseze vreo dată certă
california
2014-07-02 14:18:11
e ceva de genul povestii "prostia omeneasca"; lucrarea va costa bugetul nu 1,8 miliarde ci aproximativ 4-5 miliarde Euro, atat va trebui platit anteprenorului pe durata celor aprx. 30 ani, aici intrand dobanzile bancare la creditul luat de constructor; de ce trebuia musai parteneriat public - privat, cand autostrada se putea face cu banii din fondul de dezvoltare regionala, la un cost de 3 ori mai mic, lasand parteneriatele pt. lucrari de mai mica anvergura; stiu ca banii europeni sunt limitati, dar de ce nu se face intai tot ce se poate face pana la consumarea fondurilor europene alocate si apoi sa vorbim de alte solutii; adica ingrop comarnic - brasov, ca sa pastrez banii pt. bacau - brasov, bani care probabil in final se vor pierde; ponta vrea sa faca atatea autostrazi deodata, incat nu-i mai ramane timp sa faca nici macar una de samanta ! datorita proatei gandiri, guvernul (vezi ex-ministrul sova), insista cu autostrada sibiu - brasov in detrimentul autostrazii sibiu - pitesti, intentia fiind de a directiona tot traficul pe brasov - comarnic, pt. ca prin plata taxei de autostrada, sa diminueze din costurile exorbitante pt. constructia acesteia din urma; au fost si sunt atatea povesti cu sibiu - pitesti, dar daca exista o gandire logica si nu grija satisfacerii orgoliilor unor baroni locali (vezi dragnea sau oprisan), se putea cel putin incepe cu portiuni din aceasta autostrada ( de exp. sibiu - boita de aprox. 18 km), traseu care nu e mai dificil decat cel dintre sibiu si sebes; stim ca toate zonele tarii au nevoie de autostrazi, dar trebuie sa existe totusi niste prioritati, functie de rolul si importanta autostrazilor respective si de banii de care dispunem; in final un alt exemplu de gandire ciudata: daca se face autostrada pitesti - craiova, dealtfel necesara, in continuarea lui bucuresti - pitesti, ce rost mai are o alta autostrada paralela bucuresti - craiova (prin alexandria)? are guvernul prea multi bani si nu stie ce sa mai faca cu ei?
Pentru conturarea unor noi afaceri, un rol important l-ar avea finalizarea aeroportului de la Ghimbav, după cum au susţinut reprezentanţii Ministerului Economiei din Bavaria, care au fost ieri la Braşov pentru a discuta cu autorităţile locale în privinţa continuării unor parteneriate de succes pe partea economică, cum sunt, în prezent, cele de la Scaeffler şi de la Premium Aerotec
2014-07-02 citeste mai multReprezentanţii Primăriei Braşov vor să găsească soluţii pentru a optimiza traficul rutier la intrarea în Braşov, dinspre Târgu – Mureş, ţinând cont că a rămas printre[...]
2014-07-02 citeste mai multPrimăria Săcele a semnat un acord cadru pe o perioadă de patru ani cu firma Flash Lighting Services pentru extinderea şi modernizarea reţelelor de iluminat ornamental din oraş. Firma, care de altfel[...]
2014-07-02 citeste mai multDupă ce a sesizat atât Primăria Braşov, cât şi Prefectura Braşov cu privire la nerespectarea procedurii, în cazul proiectului de hotărâre propus de nouă aleşi locali privind[...]
2014-07-02 citeste mai multExecuţia bugetară din primele cinci luni ale anului indică, în opinia lui fostului ministru de Finanţe Gheorghe Ialomiţianu (foto), o creştere a evaziunii fiscale, cu atât mai mult[...]
2014-07-02 citeste mai mult
comsa nicolae
2014-07-27 10:35:39
Lipsa totala de seriozitate din partea guvernantilor oricare ar fi ei, fara fermitate si un plan serios si bine stabilit tehnic si financiar nu vom avea in curand o autostrada care sa lege doua capete!!!!!Daca Comarnic- Brasov nu este o prioritate atunci care este??? , sa mearga ,,miticii' pe litoral s-au facut autostrada si trenuri de viteza,restul nu conteaza???!