Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8169 - 24 apr 00:19

Din această săptămână suntem întrebaţi cât de satisfăcuţi suntem de condiţiile din spitale

Autor: Adina CHIRVASĂ

Publicat la 12 decembrie 2016

Din această săptămână, pacienţii vor putea evalua experienţa în spitale prin noul mecanism de măsurare a satisfacţiei, prin SMS şi formular web. Potrivit unei postări pe facebook a reprezentanţilor Ministerului Sănătăţii, vor fi contactaţi anual aproximativ jumătate dintre pacienţii care se externează din spitale. Se estimează că se vor trimite 5.400.000 de SMS-uri în toate reţelele naţionale. Un eşantion relevant de pacienţi selectaţi aleatoriu la nivelul fiecărui spital din România va fi contactat automat printr-un SMS care va conţine un set de întrebări simple referitoare la: calitatea serviciilor medicale, curăţenia din spital, interacţiunea cu personalul medical, eventuale cazuri de corupţie. Răspunsul pacienţilor va fi anonimizat şi apoi înregistrat într-un sistem informatic dezvoltat gratuit pentru Ministerul Sănătăţii de către Serviciul pentru Telecomunicaţii Speciale. SMS-ul de răspuns va fi gratuit pentru pacienţi. Situaţia rezultată din centralizarea datelor şi analiza acestora va fi publicată trimestrial pe site-ul transparenta.ms.ro, administrat de Ministerului Sănătăţii şi dezvoltat de GovITHub. „În acest moment, măsurarea satisfacţiei pacienţilor se bazează pe formulare tipărite care sunt completate de pacienţi în timpul internării, iar apoi introduse într-un sistem centralizat de către angajaţii spitalului. Această metodologie distorsionează rezultatele şi nu oferă o situaţie reală a experienţei pacientului în spital”, se arată în postarea amintită.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie