banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9770 RON

1 USD = 4.5937 RON

1 GBP = 5.9445 RON

1 XAU = 447.8879 RON

1 AED = 1.2507 RON

1 AUD = 2.8888 RON

1 BGN = 2.5447 RON

1 BRL = 0.8094 RON

1 CAD = 3.2054 RON

1 CHF = 5.2096 RON

1 CNY = 0.6335 RON

1 CZK = 0.1991 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0908 RON

1 HUF = 1.2460 RON

1 INR = 0.0535 RON

1 JPY = 3.0780 RON

1 KRW = 0.3139 RON

1 MDL = 0.2543 RON

1 MXN = 0.2276 RON

1 NOK = 0.4357 RON

1 NZD = 2.6445 RON

1 PLN = 1.1862 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0543 RON

1 SEK = 0.4547 RON

1 TRY = 0.1206 RON

1 UAH = 0.1106 RON

1 XDR = 6.1073 RON

1 ZAR = 0.2523 RON

Editia 8385 - 21 mar 03:31

Doar 113 camere din Braşov sunt afiliate unui lanţ hotelier internaţional

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 22 martie 2014

În prezent există doar câteva oraşe din ţară în care sunt hoteluri active sub un brand internaţional, Bucureştiul fiind cel mai bine reprezentat

Doar 113 camere din Braşov sunt afiliate unui lanţ hotelier internaţional
La Braşov un singur hotel este afiliat unui lanţ internaţional – Ramada – acesta având 113 camere de patru stele. Asta deşi în ultimii ani s-a vorbit de interesul unor lanţuri hoteliere internaţionale care şi-ar fi dorit să intre pe piaţa Braşovului. În România, gradul de afiliere la un lanţ internaţional este de doar 7,8% faţă de 22% media europeană. 
Aproape 6.400 de camere din hotelurile din România operează sub un brand internaţional, 56% fiind în unităţi din Capitală, iar restul în marile oraşe din ţară. Mai mult de jumătate din aceste camere (53%) sunt clasificate la patru stele, 28% la cinci stele în hoteluri din Bucureşti, Sibiu şi Oradea, iar restul sunt de trei stele.
Lanţurile hoteliere internaţionale cu cele mai multe unităţi afiliate în România sunt Wyndham Worldwide (Ramada) cu 1.647 de camere în zece hoteluri din ţară, Accor Hotels cu 1.221 de camere în şase hoteluri, Hilton cu 731 de camere în cinci hoteluri, Best Western cu 626 de camere în zece hoteluri. 
Lanţul Golden Tulip are  457 de camere în cinci hoteluri afiliate, InterContinental are 421 de camere în două hoteluri din Capitală, Rezidor are 424 de camere într-un complex hotelier din Capitală, iar Marriott International  402 camere într-un hotel şi unu în curs de construcţie (Courtyard by Marriott, deţinut de Gică Popescu).
Lanţurile cu cele mai puţine camere pe piaţa locală sunt Vienna International Group cu 177 de camere într-un hotel din Capitală (Angelo Airport Hotel),  NH Hotels cu 161 de camere în două hoteluri şi  K plus K cu 67 de camere într-un hotel din Bucureşti.
„Trebuie să ne construim ca destinaţie turistică, de un sfert de secol tot încercăm acest lucru. Prezenţa brandurilor hoteliere internaţionale contribuie la acest proces, la ţinuta unei destinaţii turistice. Sunt touroperatori străini care evaluează o destinaţie după posibilitatea de-a aduce turişti în hoteluri branduite, pentru a avea certitudinea că serviciile vor atinge standardele dorite de clienţi”, a spus Paul Mărăşoiu, consultant în turism şi reprezentantul lanţului hotelier Golden Tulip în România.
Mărăşoiu adaugă că un hotel afiliat răspunde unor standarde clar definite, fiind  vorba de proceduri de lucru, raportarea la valori internaţionale, ceea ce dă o altă ţinută serviciului.
„Ca furnizori de servicii le oferim clienţilor companii atât oferta hotelurilor branduri locale, cât şi a celorlalte hoteluri sub branduri internaţionale. Clientul alege oferta convenabilă din punctul de vedere al raportului calitate/preţ”, spune Aurel Pavel, proprietarul agenţiei de turism J’Info Tours, care îşi asigură peste jumătate din venituri din contracte cu persoane juridice, cărora le furnizează servicii de cazare, bilete de avion şi organizare de evenimente. El mai precizează că este important ca România să aibă branduri hoteliere internaţionale  pentru că astfel creşte standardul pe piaţa hotelieră şi îi obligă şi pe ceilalţi să le ridice, ceea ce duce la îmbunătăţirea serviciilor hoteliere.
 
Investiţie de 20 de milioane de euro la Braşov
Hotelul Ramada din Braşov a devenit operaţional în 2008 în urma unei investiţii de tip greenfield care s-a ridicat la aproximativ 20 de milioane de euro, potrivit Agerpres. Hotelul a fost construit de compania HP Tower. 
 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie