Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8169 - 24 apr 20:28

Doi braşoveni au lucrat la o reţea de socializare care îşi propune să îi scoată din casă pe utilizatori

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 04 iunie 2019

Doi braşoveni au lucrat la o reţea de socializare care îşi propune să îi scoată din casă pe utilizatori

O echipă de patru antreprenori români a lansat o nouă reţea de socializare care îşi propune să îi scoată din casă pe utilizatori. Ideea aplicaţiei Jumppi este de a face oamenii să se întâlnească în momentele în care nu au prietenii alături, sau în care pur şi simplu îţi doresc să cunoască oameni noi, făcând o activitate comună.
Echipa este formată din trei programatori şi un designer (Andrei Stoiculescu - CEO, Andrei Gubceac - dezvoltator IOS, Vlad Murzea - dezvoltator Android şi Cosmin Maxim - User interface Experience, ultimii doi fiind braşoveni).
Povestea Jumppi a început în 2016 cu Andrei Gubceac după cum a spus acesta. La scurt timp i s-a alăturat şi Andrei Stoiculescu, iar apoi au venit în echipă Andrei Gubceac şi Cosmin Maxim. Toţi patru au dezvoltat aplicaţia în timpul liber, după orele de muncă, pentru că fiecare dintre ei deţine un job.
După interviuri cu posibili utilizatori, sesiuni de user research şi multa muncă de implementare, cei patru au finalizat prima varianta care acoperă nevoia principală a utilizatorilor.
Premisa de la care cei patru au plecat a fost că, în prezent, în oraşele mari tinerii tind să se izoleze, iar prieteniile pe care şi le formează sunt din ce în ce mai puţine şi de durată mai scurtă.
„Trendul în societate este să se share-uiască cât mai mult - activităţi, resurse. Spre exemplu Tinder, este o aplicaţie de dating şi dacă ne spunea cineva de ea acum 15 ani, cred că nimeni nu se aştepta să aibă succes. La fel s-a întâmplat cu Uber şi cu multe altele. Ei bine, noi ne-am gândit de ce nu s-ar putea întâmpla acelaşi lucru şi cu activităţile - cu mersul la bere, cu mersul la film pentru că în acelaşi timp, în oraşele mari, există şi tendinţa ca omul să fie din ce în ce mai izolat, există şi studii care spun asta. Şi de aici a pornit ideea Jumppi, să cunoşti oameni care au acelaşi mood cu tine în mod spontan", a spus Stoiculescu.
Publicul ţintă principal este format din expaţi, studenţi, care se află într-un oraş nou, dar şi persoanele active care doresc să îşi lărgească cercul social.
Andrei Stoiculescu spune că, până la sfârşitul anului, doreşte ca aplicaţia să aibă 20.000 de download-uri. „Piaţa nu e 100% pregătită, dar este un trend afară şi cred că vom îl adopta şi noi în România".

Cum funcţionează
Odată ce utilizatorul se loghează cu ajutorul contului de Facebook, trebuie să selecteze minim trei activităţi sau hobby-uri de care este interesat în general. Apoi va avea opţiunea fie să participe la o activitate creată de un alt utilizator şi pe care o găseşte interesantă, fără vreo cerere de acceptare prealabilă, fie să îşi creeze el activitatea şi să aştepte ca alţii să i se alăture.
Paşii pe care utilizatorii trebuie să îi urmeze sunt: să declare ce anume vor să facă, spre exemplu să ia cina în oraş, să joace squash, sau să se plimbe în parc, să stabilească ora şi locul, şi, optional, să adauge câteva detalii, despre ce ar vrea să vorbească, ce vor să mănânce sau ce gen de oameni le face plăcere să cunoască.
Pentru următoarea variantă a aplicaţiei, echipa spune că lucrează deja la un motor de inteligenţă artificială în care utilizatorii pasivi, cei care doar privesc, dar nu participă, vor primi invitaţii de a ieşi cu alţi useri, bazate pe compatibilitatea stării de spirit. De asemenea, cei patru antreprenori caută investitori care să îi ajute să continue dezvoltarea aplicaţiei.

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie