Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 09:39

Două din trei maşini pentru care s-a verificat istoricul au avut cel puţin un incident

Autor:

Publicat la 22 martie 2018

Cumpărătorii de maşini second-hand trebuie să fie atenţi nu doar la numărul de kilometri reali parcurşi de autoturism, ci şi la daunele avute, 67% dintre maşinile pentru care s-a verificat istoricul de daune anul acesta având cel puţin un incident, potrivit unui studiu realizat de un site de specialitate. „Samsarii înşală cumpărătorii de maşini second-hand nu doar prin manipularea kilometrajului, ci şi prin readucerea pe stradă a unor autoturisme cu daune majore, unele declarate daună totală, deşi sunt aproape noi, au carte service şi kilometri puţini şi reali. Din statisticile InspectorAuto.ro reiese că 67% dintre maşinile pentru care s-a verificat istoricul de daune anul acesta au avut cel puţin un incident", relevă studiul realizat de InspectorAuto.ro.
Astfel, un cumpărător al unei maşini second-hand trebuie să fie atent la linia caroseriei, distanţa dintre elementele de caroserie, eventuale urme de impact frontal, să verifice grosimea stratului de vopsea cu un aparat electronic sau mecanic, să verifice portbagajul pe interior, dar şi zonele în care se află airbag-urile la interior, şi să facă proba de drum cu maşina. „O maşina rulată de 5-6 ani fără nicio avarie este relativ greu de întâlnit, mai ales dacă maşina a circulat în România. De aceea, este foarte important să putem evalua gravitatea daunelor. Dacă avem o aripă vopsită sau înlocuită, o bară revopsită, un parbriz schimbat, chestiuni acceptabile, atât timp cât lucrările sunt făcute de calitate putem merge mai departe cu achiziţia la un preţ corect. Însă, dacă am observat avarii majore care au afectat caroseria serios, lonjeroanele, stâlpii, pragurile, structura de rezistenţă, airbag-urile etc. trecem mai departe şi căutăm altă maşină", spune Mihai Cune, director general al InspectorAuto.ro.

 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie