Curs BNR

1 EUR = 4.9481 RON

1 USD = 4.1843 RON

1 GBP = 5.7879 RON

1 XAU = 242.4488 RON

1 AED = 1.1391 RON

1 AUD = 3.0684 RON

1 BGN = 2.5299 RON

1 BRL = 0.7985 RON

1 CAD = 3.3026 RON

1 CHF = 4.5619 RON

1 CNY = 0.6504 RON

1 CZK = 0.1954 RON

1 DKK = 0.6654 RON

1 EGP = 0.2666 RON

1 HUF = 1.4173 RON

1 INR = 0.0569 RON

1 JPY = 3.8274 RON

1 KRW = 0.3585 RON

1 MDL = 0.2376 RON

1 MXN = 0.2105 RON

1 NOK = 0.4884 RON

1 NZD = 2.9741 RON

1 PLN = 1.0873 RON

1 RSD = 0.0421 RON

1 RUB = 0.0576 RON

1 SEK = 0.4877 RON

1 TRY = 0.4961 RON

1 UAH = 0.1570 RON

1 XDR = 5.9655 RON

1 ZAR = 0.2932 RON

Editia 7540 - 17 sep 10:07

Ecco deschide primul său magazin strada pe Republicii

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 02 noiembrie 2013

Până acum retailerul danez era orientat doar către deschideri în mall-uri

Ecco deschide primul său magazin strada pe Republicii
Retailerul danez de încălţăminte Ecco va deschide la Braşov primul său magazin stradal, a anunţat Victor Tighinean (foto), directorul companiei. 
Victor Tighinean (45 de ani), de profesie medic chirurg, a intrat în business încă din perioada rezidenţiatului, când s-a specializat pe un domeniu tangenţial, încălţămintea sanitară. Ulterior, a devenit distribuitorul brandului danez Ecco, care a ajuns astăzi la o reţea de 16 magazine şi vânzări estimate pentru acest an la 24 de milioane de lei. După şapte ani de prezenţă în sistem de franciză, începând cu anul 2011 firma-mamă a decis să intre direct pe piaţă şi să preia lanţul de magazine, iar Victor Tighinean a rămas la conducerea businessului Ecco în România pentru care are planuri de expansiune. El coordonează businessul de încălţăminte din Cluj-Napoca.
 „Am început businessul împreună cu familia încă din perioada când eram medic rezident. Găsisem o nişă pe piaţă, respectiv încălţămintea sanitară. Apoi, businessul s-a extins cu alte mărci, am deschis primele magazine de pantofi, unde vindeam numai încălţăminte confortabilă, din piele”, îşi aminteşte Victor Tighinean.
Businessul a început cu un slogan care l-a ghidat în anii care au urmat, respectiv: „Majoritatea timpului îl petreci în pat sau în pantofi – merită să investeşti în amândouă!”.
Ecco a deschis până în prezent doar magazine în mallurile din Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Cluj-Napoca şi Timişoara, aceasta nu este însă o strategie singulară, cei mai mulţi retaileri de modă şi încălţăminte preferând această reţetă. România este de altfel o piaţă atipică, cea mai mare parte a consumatorilor români preferând să meargă la cumpărături la mall, unde găsesc spaţii de parcare, zonă de restaurante, precum şi un număr mare de magazine.
„În 2013 am avut două deschideri – în luna august, un magazin outlet în Cluj-Napoca şi în luna octombrie, un magazin Ecco Unity în mallul Promenada din cartierul bucureştean Floreasca”.
 
Istorie de 50 de ani
2013 a fost cel mai important an pentru Ecco deoarece compania-mamă a împlinit 50 de ani. Ecco, aflat astăzi în top trei cei mai mari producători de încălţăminte din lume, a luat naştere în Danemarca, când Karl Toosbuy a luat decizia să producă cei mai confortabili pantofi din lume. Astăzi compania este prezentă în peste 90 de ţări cu peste 1.200 de magazine şi este printre primii trei producători de încălţăminte din lume şi unul din primii patru producători de piele din lume, încălţămintea fiind produsă aproape exclusiv în fabrici proprii. Ecco produce pantofi pentru femei, bărbaţi şi copii din gama casual, business, outdoor şi sport. Încălţămintea este produsă în fabrici proprii în Danemarca, Slovacia, Portugalia, Indonezia, Thailanda şi China.
 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

  • Banii străini în agricultură

    România este campioană regională în privinţa investiţiilor străine atrase în sectorul agriculturii, cu un stoc de 1,4 miliarde euro, cu mult peste Polonia (0,6 miliarde euro),[...]

    2013-11-02 citeste mai mult
  • 5% din UE, teren construit

    Cel mai mare număr de construcţii este în Malta, arată un studiu Eurostat unde 1/3 din teritoriu este acoperit de suprafeţe construite şi alte terenuri artificiale. Urmează Belgia, cu 13%,[...]

    2013-11-02 citeste mai mult
  • 10 magazine Apple

    Compania Hili Salomone, un joint venture dintre două grupuri comerciale din Malta, Hili Company şi VJ Salomone, intenţionează să deschidă zece magazine Apple, în România, până[...]

    2013-11-02 citeste mai mult
  • În ce culori îşi vopsesc românii casele

    Românii preferă cu preponderenţă albul, în detrimentul vopselelor colorate, atunci când vine vorba de vopsirea caselor, potrivit unui comunicat al producătorului de materiale de[...]

    2013-11-02 citeste mai mult
  • Bancherii vând lunar 1.000 de ipotecare în lei

    Stocul creditelor în lei acordate pentru achiziţia de locuinţe a făcut un salt de 320 milioane lei în august şi septembrie, ceea ce echivalează cu vânzarea a peste 2.000 de împrumuturi[...]

    2013-11-02 citeste mai mult
banner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotional