Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 04:26

Festival de creativitate şi comunicare la Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 05 decembrie 2014

Festival de creativitate şi comunicare la Braşov

În perioada 11-13 decembrie 2014, în organizarea Facultăţii de Sociologie şi Comunicare şi The Alternative School for Creative Thinking, va avea loc Transilvania Creative Fest - un eveniment pentru cei interesaţi de noile tendinţe în creativitate şi comunicare.
Prima zi se va desfăşura în Aula Sergiu T. Chiriacescu şi îi va avea ca invitaţi pe Jorg Riommi (foto) - director de creaţie la Publicis Bucureşti, Crenguţa Roşu – managing partner la DC Communication, Bianca Dumitraşcu – medaliată cu aur la Cannes Lions Cyber, Nicoleta Pădure – fost jurat român la Eurobest Media, Andreea Popescu – designer Tulipe Nero, Vera Gavrilă – director media Concept Store, Mihaela Păduraru – managing partner Produsul Anului, Alexandru Haidamac – medaliat cu aur la Cannes Lions Design, Andreja Njezic şi Ivan Westerveen – The Alternative School Serbia, Robert Căpraru şi Mihai Dogioiu - tineri competitori români la Eurobest, Teodora Migdalovici – Ambasador Lions Festivals. Aceştia vor trece în revistă idei şi soluţii inovative, aduse în urma participării la recent încheiatul festival al creativităţii europene, Eurobest Helsinki.
În 12 decembrie, participanţii vor exersa cele învăţate în prima zi pe subiecte legate de promovarea Braşovului. Muzeul Civilizaţiei Urbane, Casa Baiulescu şi Facultatea de Silvicultură vor fi locurile în care se vor desfăşura aceste exerciţii de explorare a oportunităţilor Braşovului şi de traducere a acestora pe platforme contemporane de comunicare destinate atât comunităţilor locale, cât şi turiştilor.
Sâmbătă, 13 decembrie, cele 15 echipe formate din studenţi şi tineri profesionişti îşi vor prezenta soluţiile creative, iar juriul va desemna câştigătorii. Toate soluţiile creative, redactate în engleză, pe formatul de prezentare al Festivalului Internaţional de Publicitate Cannes Lions, vor fi publicate în prima parte a anului viitor. Înscrierea pentru participare se face la compete@transilvaniacreative.com.
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie