Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 15:46

Firma care a conturat în 2007 schiţele pentru aeroportul de la Ghimbav a intrat în insolvenţă

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 29 iunie 2017

Firmele care lucrează pentru proiectele de anvergură ale Braşovului par că sunt lovite de blestemul insolvenţei. După ce două companii care au lucrat la ocolitoarea Braşovului (firma braşoveană Vectra şi firma austriacă Alpine Bau) au intrat în insolvenţă, – Vectra lucrând totdată şi la amenajarea pistei aeroportului -, acum a venit altei firme implicată în proiectul aeroportului să intre în insolvenţă. Este vorba de compania IPTANA, care s-a ocupat de studiul de fezabilitate pentru aeroport, predat CJ în 2007 în variantă iniţială, iar anul trecut a realizat actualizarea acestui studiu.
IPTANA, una dintre cele mai mari companii româneşti de proiectare, cu o experienţă de 64 de ani în domeniu, şi-a cerut insolvenţa, după ce a acumulat datorii de 35 milioane de lei şi a ajuns la pierderi de 3,2 milioane de lei în 2016. Cererea prin care IPTANA solicită intrarea în insolvenţă a fost înregistrată la Tribunalul Bucureşti pe 16 iunie.
În domeniul infrastructurii de transport aerian, IPTANA a contribuit la proiectarea tuturor celor 17 aeroporturi existente în România, aeroportul Henri Coandă fiind proiectul de referinţă în acest domeniu.
IPTANA este cea mai veche companie de proiectare din domeniul infrastructurii de transport din România. A fost înfiinţată în anul 1953, sub denumirea de Institutul de Proiectări Hidrotehnice şi Drumuri (IPHD). În 1991, s-a transformat dintr-o companie de stat în una privată iar în 1999 a fost preluată de către salariaţi.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie