Curs BNR
1 EUR = 4.9763 RON
1 USD = 4.6625 RON
1 GBP = 5.8158 RON
1 XAU = 356.8680 RON
1 AED = 1.2695 RON
1 AUD = 3.0043 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.8909 RON
1 CAD = 3.3895 RON
1 CHF = 5.1291 RON
1 CNY = 0.6441 RON
1 CZK = 0.1968 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0960 RON
1 HUF = 1.2637 RON
1 INR = 0.0558 RON
1 JPY = 3.0201 RON
1 KRW = 0.3392 RON
1 MDL = 0.2616 RON
1 MXN = 0.2750 RON
1 NOK = 0.4235 RON
1 NZD = 2.7635 RON
1 PLN = 1.1489 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0495 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1436 RON
1 UAH = 0.1177 RON
1 XDR = 6.1402 RON
1 ZAR = 0.2449 RON
Publicat la 13 iulie 2017
O mare parte din Generaţia Z este influenţată de mamă în alegerea angajatorului, după angajaţi actuali ai companiei, reiese din studiul „Generaţiile urbane: Cât ne costă încrederea angajaţilor?", realizat de EY şi hipo.ro.
Pe primul loc în topul celor care influenţează Generaţia Z, în proporţie de 49%, este reprezentat de actualii angajaţi ai companiei, chiar şi interni, pe locul al doilea se află mama, cu 48%, pe al treilea - consilierii în carieră, cu 44%, pe al patrulea loc specialistul în recrutare al companiei, cu 43%, iar pe a cincea poziţie se află tatăl, cu 40%. „Comparativ cu răspunsurile la nivel global, profesorii nu intră în top cinci «influenceri» în alegerea angajatorului, iar angajaţii actuali ai companiei joacă un rol mult mai mare în România, chiar mai mare decât mamele tinerilor respondenţi", se arată în document.
Conform sursei citate, cel mai important factor care influenţează gradul de încredere în angajator pentru respondenţii generaţiei Z se referă la oportunitatea de a învăţa şi a avansa în carieră (94%). La o distanţă de 14%, al doilea cel mai important factor este stabilitatea locului de muncă, ceea ce se corelează cu interesul majorităţii tinerilor care au răspuns chestionarului de a se angaja într-o multinaţională sau în sectorul de stat.
„Pentru tinerii din generaţia Z respectul este chiar mai important decât oportunităţile de dezvoltare în determinarea încrederii în şef. Superiorul direct va încuraja gestionarea echilibrului dintre viaţa profesională şi cea personală, oferind flexibilitate asupra timpului şi locului de unde lucrează aceşti tineri. Comunicarea deschisă şi transparentă este şi ea foarte importantă pentru 80% dintre respondenţi", informează studiul.
Cei mai mulţi dintre tinerii generaţiei Z care au răspuns în cadrul chestionarului dedicat vor prefera să lucreze într-o firmă privată (63%), în timp ce aproape unul din cinci intenţionează să înceapă propria afacere şi doar 12% şi-ar dori să muncească în sectorul public.
Genezaţia Z reprezintă tineri care s-au născut în '97-'98 şi care vor intra în curând în câmpul muncii.
nu este nici un comentariu
După ce în luna martie a amânat decizia privind proiectul de reamenajare a Pieţei Sfatului, în şedinţa din 10 aprilie, specialiştii Comisiei Zonale a Monumentelor Istorice (CZMI)[...]
2024-04-17 citeste mai multLaleaua „Doamna Maria Brâncoveanu” a înflorit în aceste zile pentru prima dată şi la Făgăraş, în curtea ctitoriei familiei Brâncovenilor. Frumoasa lalea[...]
2024-04-17 citeste mai multFoto: UTB 523 DTCE, echipat cu roţi pentru terenuri mlăştinoase. Foto: Facebook / UTB Tractors Contrar nostalgicilor care plâng după baza industrială moştenită din comunism, România[...]
2024-04-18 citeste mai multFugarii României ar putea plăti în curând cheltuielile autorităţilor de a-i aduce în ţară. Este vorba de milioane de euro. Un prim pas a fost făcut, Senatul a adoptat, în[...]
2024-04-17 citeste mai multPreşedintele Rusiei, Vladimir Putin, a semnat marţi, 16 aprilie, decretul oficial de numire a lui Vladimir Lipaev în funcţia de ambasador extraordinar şi plenipotenţiar al Federaţiei Ruse[...]
2024-04-17 citeste mai mult
Adaugă un comentariu