Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 17:57

Grecii de la Olympus au investit 20 de milioane de euro anul trecut în fabrica de la Hălchiu. Anul acesta va lansa produse noi

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 04 ianuarie 2019

Grecii de la Olympus au investit 20 de milioane de euro anul trecut în fabrica de la Hălchiu. Anul acesta va lansa produse noi

Athanasios Giannousis, director comercial al Olympus România, spune că este optimist pentru evoluţia economiei şi a consumului de pe plan local, deşi analiştii estimează o încetinire a creşterii economice în 2018 şi în 2019. În 2017, economia României a avansat cu 6,9%, iar pentru anul 2018 estimările arată o majorare cu circa 4%, cifră care s-ar putea repeta şi în anul 2019.
„Încetinirea ritmului de creştere economică se află pe un trend normal la nivel european. Plasarea produselor lactate în cadrul produselor de consum primar oferă stabilitate în vânzări. În cazul unei creşteri a costului pentru materie primă, noi absorbim intern o parte din acesta, pentru ca această creştere să nu se reflecte în preţul la raft. Ne menţinem optimişti şi credem în decizia de cumpărare a consumatorilor, bazată pe înţelegerea beneficiilor unui produs de calitate, în termeni de colectare, procesare, ambalare, etichetare şi comercializare”, consideră managerul.
Fabrica de Lapte Braşov, producătorul lactatelor Olympus, Oly, Fabrica Braşoveanu şi Stragghisto, estimează pentru anul 2018 o creştere a cifrei de afaceri cu 10% faţă de anul precedent, până la 100 de milioane de euro. Cu această cifră, compania se clasează pe locul trei în piaţa lactatelor, o industrie estimată la circa un miliard de euro. Athanasios Giannousis a observat că pe piaţa lactatelor sunt provocări la orice pas. „Trebuie să ne menţinem alerţi şi să ne adaptăm constant la nevoile şi cerinţele consumatorilor noştri. De asemenea, încercăm să fim competitivi şi să asigurăm un raport optim între calitate şi preţ. În ultimul timp, se remarcă o creştere a puterii de cumpărare, dar şi a cererii pentru produse lactate de calitate. Astfel, provocarea principală este de a veni în întâmpinarea românilor cu produse care să le deservească nevoile, dar şi preferinţele alimentare individualizate”.
Cât despre planurile companiei în 2019, managerul spune că producătorul de lactate vrea să lanseze noi produse.
Anul trecut, compania a investit 20 de milioane de euro în România, la fabrica din Hălchiu deschisă din 2011 şi unde lucrează în prezent 450 de angajaţi. Printre proiectele din acest an s-au numărat lansarea pe piaţa locală a brandului Stragghisto, compania investind astfel într-o nouă linie de producţie. „Intenţionăm să investim în continuare în inovaţie la nivel de produs şi în educarea consumatorilor. De asemenea, ne vom concentra şi pe lansarea altor produse”.

+0 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie