Curs BNR

1 EUR = 4.9759 RON

1 USD = 4.6361 RON

1 GBP = 5.8194 RON

1 XAU = 345.2064 RON

1 AED = 1.2622 RON

1 AUD = 3.0287 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.9058 RON

1 CAD = 3.3885 RON

1 CHF = 5.0891 RON

1 CNY = 0.6404 RON

1 CZK = 0.1977 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2736 RON

1 INR = 0.0556 RON

1 JPY = 2.9563 RON

1 KRW = 0.3359 RON

1 MDL = 0.2606 RON

1 MXN = 0.2729 RON

1 NOK = 0.4212 RON

1 NZD = 2.7588 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0496 RON

1 SEK = 0.4230 RON

1 TRY = 0.1434 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1122 RON

1 ZAR = 0.2481 RON

Editia 8173 - 30 apr 00:34

Hotel sub brandul Radisson la poalele Tâmpei

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 18 iulie 2016

Pentru al treilea hotel al grupului Rezidor sunt vizate locaţiile Braşov, Timişoara, Cluj.

Hotel sub brandul Radisson la poalele Tâmpei

Grupul Rezidor, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa hotelieră internaţională, care are în portofoliu branduri precum Radisson Blu sau Park Inn by Radisson, vrea să se extindă pe piaţa locală în oraşele de peste 200.000 de locuitori, iar primul pe listă în vederea extinderii este Braşovul. Arno Schwalie (foto), area vice president pentru Europa Centrală şi de Sud în cadrul The Rezidor Hotel Group, este de părere că Europa de Sud-Est este considerată o regiune cu potenţial uriaş pentru industria hotelieră. „România este o piaţă importantă pentru grupul Rezidor, pentru că vedem că ţara dezvoltă legături de business tot mai strânse cu ţări precum Austria şi Germania. Cred că potenţialul unor oraşe de provincie este în creştere, şi mă refer la centre urbane precum Braşov, Cluj-Napoca, Sibiu, Constanţa, Timişoara, Craiova sau Arad”, a precizat Arno Schwalie. Compania este deja prezentă local, însă doar cu două unităţi hoteliere – un Radisson Blu şi un Park Inn by Radisson -, ambele în Capitală. Cele două hoteluri sunt în proprietatea firmei Bucureşti Turism, cu afaceri de 122 milioane lei în 2015, care este controlată de grupul Elbit Imaging din Israel. Prin comparaţie, în Polonia compania are deja opt hoteluri şi alte patru sunt în proces de dezvoltare.

Nu toate oraşele ar putea susţine acest brand
De altfel, România nu este considerată pe plan european încă o destinaţie de top pentru turismul de leisure, însă turismul de business se dezvoltă tot mai puternic, odată cu economia. Arno Schwalie adaugă faptul că nu toate oraşele de provincie pot susţine un hotel sub brandul Radisson Blu, însă în Timişoara, Cluj sau Braşov este loc. Cele trei sunt de altfel principalele centre economice ale României după Bucureşti, reuşind să atragă investiţii locale şi străine pe măsură.

Radisson Blu Bucureşti

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie