Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
Publicat la 24 iulie 2019
Exporturile sunt nesemnificative
Sectorul alimentar autohton este unul dintre cele mai puţin performante la nivel european, se arată într-o analiză a Băncii Naţionale a României, potrivit fermierinromania.ro. Potrivit BNR, gradul excesiv de fragmentare a fermelor, reducerea continuă a efectivelor de animale, spaţiile insuficiente de colectare, depozitare şi transport sunt doar câteva dintre cauze. În primele cinci luni din acest an, exporturile României de alimente şi animale vii în Uniunea Europeană (UE) au scăzut cu 1,5% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018, în timp ce importurile au avut un avans de 13%.
Schimburile comerciale dintre România şi ţările membre UE pentru principalele produse lactate au fost, în perioada ianuarie – aprilie 2019, următoarele:
- unt - export 20 de tone, import 3.450 de tone;
- brânză - export 3.494 tone, import 24.040 tone;
- lapte praf - export 38 de tone, import 386 tone;
- lapte praf degresat - export 54 tone, import 2.102 tone.
În acelaşi timp, oficialii de la Bucureşti se laudă cu exporturile de materii prime agricole.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu