Curs BNR
1 EUR = 4.9762 RON
1 USD = 4.6699 RON
1 GBP = 5.7698 RON
1 XAU = 344.5697 RON
1 AED = 1.2715 RON
1 AUD = 3.0092 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.9039 RON
1 CAD = 3.4052 RON
1 CHF = 5.1198 RON
1 CNY = 0.6444 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2629 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0160 RON
1 KRW = 0.3388 RON
1 MDL = 0.2600 RON
1 MXN = 0.2728 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7564 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4286 RON
1 TRY = 0.1435 RON
1 UAH = 0.1180 RON
1 XDR = 6.1406 RON
1 ZAR = 0.2425 RON
Publicat la 04 februarie 2016
Aşteptările românilor privind starea economiei au scăzut în decembrie, deşi economia a crescut în 2015, influenţând negativ perspectivele de venituri mai mari şi apetitul de consum, potrivit unui sondaj realizat de compania de cercetare GfK în ultimul trimestru. „Deşi economia României a crescut considerabil anul trecut, perspectivele economice ale consumatorilor români au scăzut, în decembrie 2015, la valoarea de 10,6 puncte. Un an mai devreme, indicatorul se situa la 17,7 puncte”, se arată într-un comunicat al GfK. Perspectivele economice în scădere au avut o influenţă negativă asupra aşteptărilor consumatorilor privind veniturile. Potrivit datelor GfK, indicatorul a scăzut faţă de trimestrul anterior cu 6,4 puncte, la 14,9 puncte, valoare din 2014. „Veniturile românilor ajung în continuare doar în oarecare măsură pentru acoperirea necesităţilor zilnice. Astfel, înclinaţia spre consum nu s-a modificat cu mult nici în trimestrul al patrulea. Aceasta a scăzut, în decembrie, cu alte 1,2 puncte, ajungând la valoarea de -7,6 puncte”, se mai arată în comunicat.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu