Curs BNR

1 EUR = 4.9759 RON

1 USD = 4.6361 RON

1 GBP = 5.8194 RON

1 XAU = 345.2064 RON

1 AED = 1.2622 RON

1 AUD = 3.0287 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.9058 RON

1 CAD = 3.3885 RON

1 CHF = 5.0891 RON

1 CNY = 0.6404 RON

1 CZK = 0.1977 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2736 RON

1 INR = 0.0556 RON

1 JPY = 2.9563 RON

1 KRW = 0.3359 RON

1 MDL = 0.2606 RON

1 MXN = 0.2729 RON

1 NOK = 0.4212 RON

1 NZD = 2.7588 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0496 RON

1 SEK = 0.4230 RON

1 TRY = 0.1434 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1122 RON

1 ZAR = 0.2481 RON

Editia 8173 - 30 apr 01:10

Inerţia sau calitatea şoferilor? RATBV şi Primăria Braşov au prezentat explicaţiile pentru care oamenii cad în noile autobuze Menarini

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 02 iulie 2019

Inerţia sau calitatea şoferilor? RATBV şi Primăria Braşov au prezentat explicaţiile pentru care oamenii cad în noile autobuze Menarini

După ce, anul acesta, în special în noile autobuze Menarini, călătorii au căzut din cauza frânelor bruşte, directorul RATBV, George Cornea şi primarul Braşovului, George Scripcaru, au oferit ieri, într-o conferinţă de presă, mai multe explicaţii.
Astfel, potrivit directorului RATBV, George Cornea, o posibilă cauză ar fi lipsa vibraţiilor. „În noile autobuze nu se simt vibraţiile, cum se întâmpla în cele vechi şi se creează un fals sentiment de siguranţă, pentru că inerţia este aceeaşi. Este o experienţă pe care au spus-o călătorii după producerea unor incidente, ei spunând că nu simţeau. În momentul în care te urcai într-un MAZ (autobuzele produse în Belarus, n.r.) te ţineai de bare”, a precizat Cornea.
Pe de altă parte, primarul Braşovului, George Scripcaru, a ridicat problema resursei umane. „Sunt dezamăgit că nu funcţionează cum ne-am dorit parteneriatul în ceea ce înseamnă şcoala profesională în sistem dual. Un şofer nu îl califici de la o zi la alta. Cred că pentru următorul an şcolar va trebui să ne concentrăm mai mult pe calificarea tinerilor în meserii precum şofer, electromecanici, tinichigii sau alte ocupaţii necesare operatorului de transport. Nu cred că acum se mai poate pune problema salarizării”, a afirmat edilul. 
Conform directorului RATBV, în prezent, societatea are 350 de şoferi. „În medie, pleacă 10 pe lună. Unii se pensionează, alţii îşi găsesc alt loc de muncă, iar alţii au alte probleme, aşa că suntem într-un proces continuu de angajare”, a explicat Cornea.

Se lucrează la panourile de afişaj din staţii
O altă problemă a transportului în comun din Braşov este legată de panourile de afişaj din staţii. În unele situaţii, acestea nu mai au curent, iar în alte cazuri informaţiile afişate de acestea sunt eronate.
Directorul RATBV a anunţat că se lucrează la rezolvarea problemei. „Se lucrează la aceste panouri. Sunt într-un proces de mentenanţă”, a declarat George Cornea.
Pe de altă parte, primarul Braşovului, George Scripcaru, susţine că a discutat cu firmele care se ocupă de mentenanţă. „Au fost şi problemele cu validatoarele, au fost probleme cu panourile. I-am invitat la discuţii pe cei care se ocupă de aceste lucrări. Din câte am înţeles, cei care au aplicat într-o anumită fază a proiectului au venit împreună, după care s-au despărţit şi au început să îşi facă socotelile între ei, afectaţi fiind noi. Încetul cu încetul, lucrările au intrat cât de cât în normal”, a explicat primarul.

+2 -2

Comentarii

rammstein

2019-07-02 08:40:43


normal tot calatorii sunt de vina !!..de ce va urcati ba in autobuezele mortii ???>..mergeti dracu;ui pe jos....!!!...cam asta-i pledoaria infractorului sef...

92FS

2019-07-02 07:37:48


Invit edilii si pe cei de la RAT sa ia autobuzul cateva statii in Miami. Din start vor observa ceva care nici nu le trece prin cap: 1) Pasagerii sunt acceptati doar daca au loc.Daca nu,sunt invitati sa mearga cu urmatorul autobuz.Pana se aseaza pe locuri autobuzul nu misca nici 1 cm. 2) Persoanele cu handicap au prioritate la urcare si coborare.Nimeni nu se da jos sau urca pana cand persoana cu handicap nu este coborata pe usa de la mijloc(celelalte usi raman inchise).In caz de urcare,autobuzul pleaca doar dupa ce scaunul persoanei cu handicap este asigurat in spatiul amenajat de la mijloc,cu centura de siguranta. Sa mai dau un exemplu si din Stockholm ? Inutil. La noi e ca in Suva ...

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie