Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 04:15

Kronospan vrea să facă la Braşov un parc industrial dedicat industriei lemnului

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 27 februarie 2017

Kronospan vrea să facă la Braşov un parc industrial dedicat industriei lemnului

Producătorul de plăci pe bază de lemn Kronospan România, care deţine şi o fabrică la Braşov, intenţionează ca în toamna acestui an să demareze construcţia unui parc industrial în Braşov. „Noi avem în zona fabricii 100 de hectare de teren, din care folosim momentan 40. Pe restul de 60 intenţionăm să facem un parc industrial pentru companii din domeniul lemnului. De asemenea, intenţionăm să investim şi în zona şcolarizării, deoarece se găsesc tot mai greu oameni pregătiţi în acest domeniu”, a declarat Oana Bodea (foto), directorul general al companiei Kronospan. Deocamdată suma necesară investiţiei nu a fost încă anunţată. „Vrem să aducem firme care să facă din OSB, plăcile pe care noi le producem la Braşov, grinzi, case, mobilă etc”, a mai spus Bodea.
Fabrica de la Braşov are 200 de angajaţi, iar numărul acestora va rămâne constant în acest an. Kronospan a raportat anul trecut o creştere a afacerilor cu 15%, până la aproximativ 120 de milioane de euro. Într-un eveniment organizat de revista deBizz, Oana Bodea a spus că societatea Kronospan România are pierderi din cauza infrastructurii rutiere şi feroviare deficitare. „Noi livrăm în Constanţa, unde avem depozitul, iar trenurile ajung destul de greu. De asemenea, camioanele noastre fac mai mult pe drumul până la graniţă decât de la graniţa cu Ungaria până în Franţa, la clientul final”, a explicat aceasta.

+0 -4

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie