Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 16:27

RALIU

Lucian Răduţ a câştigat Trofeul Opel

Autor:

Publicat la 18 octombrie 2016

Bogdan Cuzma este noul campion la Viteză în Coastă

Lucian Răduţ a câştigat Trofeul Opel

Desfăşurat în zilele de 15 şi 16 octombrie pe Drumul Poienii, unul dintre cele mai frumoase trasee automobilistice din România, Trofeul Opel a pus punct final ediţiei 2016 a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă Dunlop. Dacă prima zi a întrecerii a avut parte de soare şi o suprafaţă de rulare uscată, ploaia ce şi-a făcut apariţia în repetate rânduri în timpul manşelor de concurs de duminică a adus provocări suplimentare celor 81 de concurenţi aflaţi la start şi a furnizat un clasament final cu surprize.
Învingător a ieşit Lucian Răduţ iar podiumul final a fost completat de Cornel Gardean şi Adi Iliescu. „Mi-a plăcut foarte mult acestă etapă. Mi-a plăcut vremea, spectacolul şi publicul de pe margine. Am avut parte de un sezon foarte greu, aşa că rezultatul final este peste aşteptările mele”, a declarat Lucian Răduţ după festivitatea de premiere.
 Deşi a mai fost prezent doar la o etapă în această ediţie de campionat, Cornel Gardean (Subaru Impreza) a ţinut să ia startul la runda finală de la Braşov unde încheiat pe un excelent loc doi. Total neaşteptat, podiumul clasamentului general a fost completat de Adi Iliescu, care a pilotat un Mitsubishi Lancer EVO VII de grupa A. Lider al clasamentului general încă de la începutul acestei veri, Bogdan Cuzma (Mitsubishi Lancer EVO IX), a obţinut cel de-al doilea timp al primei manşe de concurs şi a ales să nu realizeze urcarea finală, punctele obţinute fiindu-i suficiente pentru
a-şi trece în palmares primul titlu naţional absolut la viteză în coasta. „La începutul sezonului nu mă gândeam deloc la titlul absolut. Speram ca în acest an să bifez câteva podiumuri şi să mă obişnuiesc cu noua maşină. Acum sunt extrem de încântat că am ajuns până aici”, a declarat Bogdan Cuzma la finalul Trofeului Opel.

Bulgarul Manolov, pe patru
Aflat la prima participare într-o etapă din campionatul românesc, bulgarul Hristo Manolov (Mitsubishi Lancer Evo VIII) a încheiat Trofeul Opel pe a patra poziţie, înaintea lui Călin Manitiu (Subaru Impreza). Cu locul 5 în clasamentul general, Manitiu a câştigat unul dintre cele mai aşteptate dueluri ale finalului de sezon, cel din fruntea grupei N, unde a reuşit să îl învingă pe Alexandru Mitroi (Mitsubishi Lancer EVO X). Mitroi a obţinut al doilea loc la grupă şi locul 8 „la general”. Lui Armando Battocchi (Ferrari 458 Challenge) i-a revenit al şaselea loc al clasamentului general şi primul al categoriei 2 Roţi Motrice (GT). În ambele clasamente, Battocchi a fost urmat de Alex Mirea (BMW E346 SPF). Gabriel Ene (Honda Civic Type R) s-a clasat al nouălea în clasamentul general şi a câştigat categoria maşinilor cu două roţi motrice (sub 3500cc). Podiumul 2WD a fost completat de doi piloţi debutanţi, Elias-Julian (Renault Clio) şi Marius Nopcea (Honda Civic EG6), Andrei Şerban (Skoda Fabia) obţinând doar cel de-al patrulea timp.

Favorit ieşit în decor
Având parte de probleme tehnice pe parcursul întregului weekend, Ovidiu Zaberca (Mitsubishi Lancer EVO VIII) a încheiat Troefeul Opel doar pe a zecea poziţie. Unul dintre favoriţii la victorie, multiplul campion al campionatului croat, Istvan Kavecz (BMW M3), a făcut o greşeală în prima manşă de concurs, ieşind în decor. Deşi a revenit pe traseu, timpul său final a avut mult de suferit, nefiindu-i suficient pentru a se clasa în primii zece. Şi Daniel Onoriu (Mitsubishi Lancer EVO VI) a avut parte de ghinion, pilotul bucureştean fiind nevoit să abandoneze din cauza problemelor tehnice ale maşinii sale. În clasamentul grupei A, Adi Iliescu a fost urmat la mare distanţă de alţi trei piloţi ai unor Mitsubishi Lancer EVO, pilotul brasovean de raliu Manu Mihalache, Bogdan Ungureanu şi Ciprian Ciobotariu. Cătălin Cedric Ghigea (Alfa Romeo Alfetta) a câştigat întrecerea istoricelor, devansându-i pe Dorin Alexandrescu (Volkswagen Golf GTI) şi Costin Ganescu (Fiat X1/9).
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie