Curs BNR
1 EUR = 4.9762 RON
1 USD = 4.6699 RON
1 GBP = 5.7698 RON
1 XAU = 344.5697 RON
1 AED = 1.2715 RON
1 AUD = 3.0092 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.9039 RON
1 CAD = 3.4052 RON
1 CHF = 5.1198 RON
1 CNY = 0.6444 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2629 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0160 RON
1 KRW = 0.3388 RON
1 MDL = 0.2600 RON
1 MXN = 0.2728 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7564 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4286 RON
1 TRY = 0.1435 RON
1 UAH = 0.1180 RON
1 XDR = 6.1406 RON
1 ZAR = 0.2425 RON
Publicat la 11 iulie 2018
Prodlacta Braşov vrea să îşi majoreze capitalul social până la 58,5 milioane lei, prin emiterea a maximum 2,536 milioane de acţiuni cu o valoare nominală de 1,1 lei, prin noi apor-turi în numerar ale ac-ţio-narilor exis-tenţi, înregistraţi în re-gistrul acţionarilor, la data de 17 mai.
„Emitentul declară că prezenta ofertă se adresează acţionarilor emi-tentului înscrişi la Depozitarul Central SA la data de înregistrare de 17.05.2018, iar nivelul de informaţii prezentate în prospect este pro-porţional cu acest tip de emisiune”, se arată în prospectul Prodlacta Braşov.
Capitalizarea bursieră a Prodlacta Braşov este de 45,65 milioane lei (9,92 milioane euro), după ce de la începutul acestui an s-au tran-zacţionat acţiuni PRAE în valoare de 169 lei.
Compania este deţinută în proporţie de 33,16% de către JLC Germany, urmată de JLC cu 28,60% din capitalul social, restul acţiunilor fiind împărţite de ceilalţi investitori.
Prodlacta, unul dintre cei mai mari producători de lactate de pe plan local, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 93,7 milioane de lei (peste 20 milioane de euro), în creştere cu 80% faţă de anul precedent, arată datele din raportul administratorilor publicat pe site-ul companiei.
Prodlacta este deţinută de JLC Germany (33,1%), compania JLC din Chişinău (28,6%), statul român (4,4%), Asociaţia Salariaţilor şi Membrilor Conducerii Prodlacta (10,2%) şi alţi acţionari (23,5%).
Evoluţia businessului companiei a venit în contextul în care anul trecut conducerea Prodlacta s-a concentrat pe continuarea procesului de extindere naţională a brandului prin deschiderea de noi filiale, pe consolidarea poziţiei deţinute în filialele existente de către Prodlacta, urmărind creşterea volumului de vânzări realizat în cele trei canale de vânzare (retail tradiţional, retail modern şi reţeaua proprie de magazine).
Astfel, în luna septembrie a anului trecut, Prodlacta a reluat colaborarea cu reţeaua de hipermarketuri Auchan, mai arată raportul citat. În plus, Prodlacta a continuat să-şi extindă portofoliul de produse şi a reintrat pe segmentul de îngheţată după şapte ani de pauză. Însă această categorie a reprezentat mai puţin de 1% din cifra de afaceri a companiei anul trecut. Pe de altă parte, cea mai mare contribuţie la rulajul companiei o aduc produsele lactate proaspete (28,7%), untul (26,6%) şi alte mărfuri şi servicii (26,8%).
Compania a înregistrat anul trecut un profit net de 1,45 milioane de lei, faţă de o pierdere netă de 2,49 de milioane de lei în anul anterior, mai arată datele din raportul citat.
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-25 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu