Curs BNR
1 EUR = 4.9761 RON
1 USD = 4.6567 RON
1 GBP = 5.7878 RON
1 XAU = 346.6114 RON
1 AED = 1.2678 RON
1 AUD = 3.0265 RON
1 BGN = 2.5442 RON
1 BRL = 0.9073 RON
1 CAD = 3.4036 RON
1 CHF = 5.0938 RON
1 CNY = 0.6426 RON
1 CZK = 0.1971 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0972 RON
1 HUF = 1.2649 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0059 RON
1 KRW = 0.3389 RON
1 MDL = 0.2605 RON
1 MXN = 0.2744 RON
1 NOK = 0.4252 RON
1 NZD = 2.7633 RON
1 PLN = 1.1511 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4287 RON
1 TRY = 0.1432 RON
1 UAH = 0.1179 RON
1 XDR = 6.1310 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 31 august 2017
Dacia a prezentat în premieră mondială noua generaţie Duster, un SUV de succes al mărcii româneşti, parte a grupului Renault. Noul Duster va fi expus la Frankfurt, în luna septembrie, şi va fi introdus în oferta dealerilor începând din 2018. Noua generaţie Dacia Duster este lansată la 7 ani după ce primul Duster a fost prezentat la Geneva, timp în care modelul românesc a ajuns unul dintre cele mai bine
vândute SUV-uri din Europa şi din mai multe ţări ale lumii. În segmentul B-SUV, cel din care face parte, Duster se află pe locul al patrulea, numai în 2017 fiind înmatriculate în Europa 74.000 de exemplare.
Noul Duster este construit pe aceeaşi platformă, B0/M0, a alianţei Renault – Nissan, care a fost îmbunătăţită de-a lungul ultimilor ani, pentru a face faţă cerinţelor de siguranţă din ţările în care este vândută. A doua generaţie Duster are, în schimb, un nou design, care face ca maşina să arate ceva mai mare, mai sobră şi are mai multe elemente de legătură cu celelalte modele din gamă. Deocamdată, nu au fost publicate imagini cu interiorul.
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-26 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu