Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 12:53

Noul studiu de trafic al Braşovului, estimat la aproape un milion de lei

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 03 decembrie 2018

În baza acestui document, vor fi realizate investiţiile în infrastructura rutieră din oraş

Noul studiu de trafic al Braşovului, estimat la aproape un milion de lei

Elaborat în anul 2010, studiul de trafic al Braşovului va fi actualizat în perioada următoare, iar pentru realizarea acestei documentaţii, Primăria a lansat o licitaţie în valoare de 996.600 lei, cu tot cu TVA.

Proiecţii până în 2029
Potrivit documentaţiei aferente licitaţiei, studiul de trafic actualizat va avea o valabilitate de 10 ani.
Prin acest document, consultantul va trebui să ofere o descriere calitativă a viitorului urban, să conţină informaţii şi propuneri care să stea la baza deciziilor privind dimensionarea intersecţiilor sau a realizării altor investiţii, dar şi o evaluare a costurilor necesare implementării măsurilor de fluidizare a traficului. Nu în ultimul rând, consultantul care se va ocupa de actualizarea studiului de trafic va trebui să realizeze o analiză referitoare la emisiile de noxe. De asemenea, studiul va cuprinde şi o analiză a duratei de deplasare prin oraş, în condiţii de trafic urban sau restricţii rutiere, înainte şi după realizarea investiţiilor în infrastructura rutieră.

Zona Prund - Şchei, prioritatea zero
În caietul de sarcini al licitaţiei se menţionează că firma care va obţine contractul va trebui să finalizeze, în primul rând, studiul de trafic pentru zona Prund - Şchei, iar documentul va trebui predat în maxim 3 luni şi jumătate de la emiterea ordinului de începere a serviciilor. De altfel, în această zonă a oraşului, aflată sub presiunea dezvoltărilor imobiliare de pe dealurile din jur, municipalitatea braşoveană a anunţat încă din vară că este necesar un studiu de trafic, în baza căruia să implementeze un plan resistematizare a traficului rutier.

Centrul Nou şi Tractorul, următoarele vizate
Pentru zona Centrul Nou - străzile Mihail Kogălniceanu, Zizinului, Hărmanului – studiul trebuie predat în maxim 5 luni, iar pentru zona Tractorul în maxim 6 luni. Documentul final, care cuprinde întreg oraşul, va trebui finalizat în termen de 12 luni de la încheierea contractului.
În baza studiului de trafic din anul 2010, în municipiul Braşov s-au derulat mai multe investiţii în infrastructura rutieră, printre care Pasajul Independenţei, şoseaua de sud-est (din zona comercială de pe Calea Bucureşti), drumul Coresi (str. Zaharia Stancu), precum şi mai multe sensuri giratorii (inclusiv cel dublu de la intersecţia str. Zizinului – Bld. Saturn – şi Bld. Alexandru Vlahuţă).

+1 -0

Comentarii

'X-zibit'

2022-01-21 04:08:08


'@Lucian moldoveanu\n\nPacat ca nu am vazut articolul la vremea lui sa iti dau replica dar iti raspund acum. \nDupa 16 ani cu un moldovean la primarie votat de alti moldoveni Brasoul e in spatele multor orase din Romania.\nDoi la mana, nu v-a chemat nimeni aici dupa 1990, din contra...\nTrei la mana, aia din Schei pe care ii numesti personaje sunt brasoveni adevarati, voi niste tarani frustrati. Personajele alea platesc impozite de zeci de ani pe case unde sumele sunt cu mult mai mari decat la apartamentele primite de voi de la partid. Adavarat nu au nici o vina, pentru ca lor nu le-a facut primaria locuri de parcare cum v-a facut voua. \nPatru la mana, care jumatate din Brasov ati construit voi? Aia mizerabila plina de blocuri, ramaneti acolo in ea, nu mai imputiti centrul istoric cu rablele voastre inmatriculate tot pe locurile de bastina.\nSi cinci la mana, economia locala nu o sustineti voi cu salariile de rahat pentru care lucrati majoritatea.'

Lucian

2018-12-03 09:56:14


Da, moldovenii ăștia nesimțiți care ne curata casele, ne repara mașinile, și construiesc jumătate din Brașov...da...astia sunt de vina. Personajele din Schei cu 2-3 mașini și niciun loc de parcare n-au nici o vina. Aceleași personaje care își duc copii la școală cu mașina, desi școala e la 300m, și copilul are 13 ani.

Stupid People

2018-12-03 06:19:03


Prioritatea zero este, întradevăr, zona Prund - Schei, dar asta este consecința traficului infernal la orele când copiii vin la școală și a autorizațiilor de construcție acordate pentru blocuri în Schei. De asemenea, câștigătorul licitației va trebui să ia în considerare faptul că cel puțin 15 % din mașinile care circulă în prezent în Brașov sunt ale noului val de imigranți din Bacău, Vaslui, Botoșani, Iași, Brăila, Neamț, Vrancea, din Moldova în general, care deși s-au mutat în zonele din jurul Brașovului nu își schimbă numerele de înmatriculare pentru că stau în zonă ilegal ori lucrează la negru. Ca să nu mai spunem că ar trebui restricționat accesul în Schei autoturismelor după modelul existent în orașe din străinătate, contra unei taxe (la Milano intri în centru dacă plătești 5 euro pentru fiecare intrare, fiind scutit doar dacă ai domiciliul în zonă).

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie