Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 14:56

O braşoveancă va conduce expansiunea H&M în China

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 07 sepembrie 2016

Lori Oroşan lucrează pentru grup din 2007, prima sa poziţie fiind de construction project manager în Canada. A preluat apoi expansiunea pentru România şi ulterior divizia pentru Europa Centrală şi de Est.

O braşoveancă va conduce expansiunea H&M în China
Braşoveanca Lori Oroşan (foto stânga) (39 de ani) a preluat la începutul acestei luni poziţia de director de expansiune pentru retailerul suedez H & M în Greater China, regiune care cuprinde China Continentală, Hong Kong, Macau şi Taiwan, respectiv o regiune cu o populaţie de aproape 1,4 miliarde de oameni.
Această regiune unde ea se va ocupa de expansiunea brandurilor grupului H&M găzduieşte aproape 20% din populaţia lumii. Anterior, ea a deţinut timp de circa un an aceeaşi poziţie pentru America de Sud, potrivit profilului său de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn. Continentul sud-american este format din 12 state suverane cu o populaţie totală de aproape 400 de milioane de oameni. Brandul nu era însă prezent decât în câteva dintre aceste ţări.
În ceea ce priveşte China însă, aceasta este a cincea cea mai importantă piaţă pentru grupul suedez, după Germania, SUA, Marea Britanie şi Franţa, ţări cu populaţii mai mici, dar cu putere de cumpărare mult mai mare. În primele şase luni din anul financiar 2016 suedezii, care au mai multe branduri în portofoliu precum H & M, Cos sau Cheap Monday, au obţinut în China şi statele satelit venituri de peste jumătate de miliard de euro cu peste 400 de magazine. Mai mult, în raportul financiar al companiei însă este precizat că alături de SUA, China este piaţa unde se vor inaugura cele mai multe magazine ale grupului în acest an.
Lori Oroşan lucrează pentru grup din 2007, prima sa poziţie fiind de construction project manager în Canada. Anterior ea deţinuse şi alte joburi în această ţară, însă pentru alte companii. Apoi, în 2010 s-a întors în România ca manager al departamentului de construcţii pentru şase luni, mai exact pentru lunile premergătoare intrării oficiale a H&M în România. A preluat apoi expansiunea pentru România şi Ungaria a grupului de modă timp de un an, iar începând cu vara lui 2012 a început să se ocupe de întreaga regiune, pe care o coordona de la Varşovia, capitala Poloniei, unde se află birourile grupului la nivelul Europei Centrale şi de Est.
Aceasta a fost ultima poziţie ocupată înainte de a pleca în America Latină, potrivit profilului său de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn. Anterior carierei din H&M executivul român a lucrat atât în industria modei pentru brandul Fornarina, cât şi în media. Mai mult, ea şi-a început cariera ca hostesă la McDonald’s în 1996, când grupul american de restaurante fast-food abia făcea primii paşi pe piaţa locală.
Lori Oroşan este absolventă a Universităţii Transilvania din Braşov, cu o diplomă în marketing, ea deţinând o diplomă (post graduate certificate) obţinută la Toronto în Canada la Ryerson University în consumer behaviour.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie