Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 08:46

O „bunicuţă”, întinerită la Depoul Braşov

Autor: Iulian CUIBAR

Publicat la 18 aprilie 2024

O „bunicuţă”, întinerită la Depoul Braşov

O nouă reparaţie capitală a unei locomotive în secţia depoului din Braşov a fost finalizată în colaborare cu SCRL Braşov, după ce în toamna anului trecut a fost finalizat un proces similar pentru locomotiva EA1 242, una dintre locomotivele emblematice ale depoului. Locomotiva a fost retrasă din circulaţie scadentă la reparaţii capitale în anul 2023, fiind introdusă în procesul de reparaţie, unde colectivul de tehnicieni a realizat un set complet de reparaţii la întreaga parte electrică şi mecanica a locomotivei, fiind date jos şi reparate capital toate echipamentele.
Pe lângă reparaţia capitală prin care au fost trecute echipamentele electrice şi blocurile de tracţiune, locomotiva a primit şi o serie de echipamente noi, atât pentru funcţionare cât şi pentru confortul mecanicilor. Printre echipamentele noi montate pe locomotivă merită menţionate disjunctorul Schaltbau, pantografele Schunk, compresorul elicoidal produs de Reloc şi instalaţiile de climatizare din posturile de conducere.
Locomotiva a început probele în a doua săptămână din aprilie, iar marţi, 16 aprilie, a realizat proba finală cu trenurile IR 1630/1645, pe ruta Braşov – Bucureşti – Braşov. Testele au fost un succes, în următoarea perioadă fiind programată să treacă la programul normal de tracţiune.
Anterior, în aceeaşi secţie de reparaţii curente a depoului Braşov au fost trecute prin reparaţii asemănătoare EA 334, EA 240, EA 198, EA 199, EA 008, EA 242. La reparaţiile ample ale locomotivelor depoului Braşov participa tehnicieni din secţia de reparaţii curente a depoului, dar şi din cadrul SCRL Brasov, unitatea care se ocupa şi de toate tipurile de reparaţii pentru parcul de locomotive al CFR Călători.
Conform informaţiilor Mobilitate.eu, CFR Călători are în derulare un proces de reorganizare a parcului de locomotive, urmând ca la trenurile Interregio să fie titularizate locomotive dedicate, în vederea evitării situaţiilor când aceste trenuri primesc locomotive ce nu corespund vitezei de deplasare prevăzută în livrete. Astfel, cel puţin ca intenţie, nu ar trebui să mai existe situaţii când trenuri ce au viteza stabilită de 140-160 km/h prin livret, să primească locomotive ce pot rula cu 100-120 km/h.

Foto: Mobilitate.eu

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie