Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 16:54

O companie braşoveană vrea să exporte hârtie igienică în Germania

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 06 aprilie 2016

O companie braşoveană vrea să exporte hârtie igienică în Germania

Compania braşoveană Rom Paper, producător de şerveţele şi hârtie igienică, şi-a bugetat o creştere a afacerilor cu 20%, urmând să treacă de 60 de milioane de lei, după ce 2015 a fost încheiat cu un business de 52 de milioane de lei.
Compania, care are 125 de angajaţi, lucrează la dezvoltarea de produse noi, produse ce vor diversifica gama oferită clienţilor şi vor ajuta la diferenţierea pe piaţă. Portofoliul de clienţi al Rom Paper include reţele de magazine precum şi distribuitori. Valoarea exporturilor a ajuns la peste 10 milioane de lei, în creştere cu 40% faţă de anul anterior. „Suntem în permanenţă preocupaţi să asigurăm un nivel calitativ ridicat al produselor. Acest lucru a permis produselor noastre prezenţa pe pieţele din România, Cehia, Polonia, Republica Moldova, Bulgaria şi Lituania”, declară Claudiu Puchin (foto), director executiv. Pentru acest an compania poartă negocieri pentru a intra pe pieţele din Germania şi Serbia.
Bugetul de investiţii al companiei braşovene se ridică la două milioane de euro în acest an, după ce anul trecut au fost realizate investiţii de 2,4 milioane de euro. „Pentru viitor compania va urmări consolidarea şi dezvoltarea afacerii atât pe piaţa internă cât şi pe cea externă. Investiţiile realizate de Rom Paper în perioada următoare se vor concretiza în utilaje moderne, competitive care să aducă produselor un plus de calitate şi în promovarea de brand-uri care să atragă consumatorii atât prin naming şi ambalaje, cât şi printr-un portofoliu de produse complet, de calitate şi versatil”, arată compania într-un comunicat.

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie