Curs BNR
1 EUR = 4.9761 RON
1 USD = 4.6567 RON
1 GBP = 5.7878 RON
1 XAU = 346.6114 RON
1 AED = 1.2678 RON
1 AUD = 3.0265 RON
1 BGN = 2.5442 RON
1 BRL = 0.9073 RON
1 CAD = 3.4036 RON
1 CHF = 5.0938 RON
1 CNY = 0.6426 RON
1 CZK = 0.1971 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0972 RON
1 HUF = 1.2649 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0059 RON
1 KRW = 0.3389 RON
1 MDL = 0.2605 RON
1 MXN = 0.2744 RON
1 NOK = 0.4252 RON
1 NZD = 2.7633 RON
1 PLN = 1.1511 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4287 RON
1 TRY = 0.1432 RON
1 UAH = 0.1179 RON
1 XDR = 6.1310 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 18 ianuarie 2019
O familie de vasluieni din oraşul Bârlad a cumpărat în urmă cu doi ani o vilă în Poiana Braşov şi au amenajat-o pentru a intra în circuitul turistic. Acesta este primul business de tip turistic al familiei care a început afacerile cu o cofetărie. Familia Pricope şi-a început activitatea în urmă cu 25 de ani cu numai 600 de lei, iar la finalul anului trecut a ajuns la o cifră de afaceri de peste 14 milioane de euro, cu peste 5.000 de clienţi în medie pe zi.
„Am înfiinţat firma în 1994 cu 600 de lei. Activitatea companiei a început într-un mic spaţiu închiriat, unde produceam prăjituri şi aveam un singur angajat, iar acum avem peste 150 de salariaţi, propria cofetărie, propriul laborator şi o reţea de patru magazine. Firma a avut o evoluţie constantă, bazată pe seriozitate şi perseve-renţă, iar acest lucru s-a văzut în cifra de afaceri, care a depăşit 14 milioane de euro”, povestesc Daniela şi Florin Pricope din Bârlad, fondatorii brandului Cofetăria Berlin, deţinut de compania Berlin SRL.
În cei 25 de ani de activitate, compania şi-a diversificat obiectul de activitate, dar şi-a schimbat şi modul de desfacere a produselor pe piaţă.
Din 2006 compania a trecut de la „vânzarea la tejghea” la vânzarea tip „autoservire”. De altfel, în acelaşi an acţionarii au deschis şi primul magazin propriu al companiei, tip supermarket, iar în 2013 aveau deja patru magazine deschise pe piaţa locală, situate în principalele zone comerciale ale oraşului Bârlad. „Obiectivele permanente ale societăţii noastre au fost reinvestirea profitului, creşterea calităţii activităţii şi extinderea pieţei de desfacere prin mărirea reţelei comerciale şi diversificarea activităţilor”.
De la activitatea principală de producţie în domeniul alimentar, antreprenorii au trecut şi la comerţul produselor alimentare şi chiar turism.
În prezent, compania deţine un depozit de frig în cadrul căruia au înfiinţat o secţie de ambalare a produselor din carne congelată de pasăre şi peşte congelat, produse comercializate în cele patru magazine ale companiei. De altfel, din 2017 compania s-a extins şi în domeniul turismului, achiziţionând un spaţiu de cazare la Poiana Braşov.
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-25 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Costea Ion
2019-01-18 07:52:36
Ce ne interesează de acești șoldoveni!? O pierdere de timp a fost citirea acestui articol. Vrâncene, caută în presa centrală sau colindă orașul pentru a scrie ceva cât de cât interesant, da?