Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 05:13

O firmă privată va realiza o hartă a spaţiilor publicitare din Braşov

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 04 iunie 2019

Primăria Braşov va plăti cel mult 160.000 lei pentru acest contract

O firmă privată va realiza o hartă a spaţiilor publicitare din Braşov

Trei firme, una din Bucureşti, a doua din Cluj şi a treia din Braşov au depus oferte la o procedură de atribuire lansată de Primăria Braşov, ce vizează identificarea si inventarierea mijloacelor de publicitate amplasate pe domeniul public al municipiul Braşov şi al persoanelor fizice sau juridice. Contractul are o valoare estimată de 159.999 lei cu tot cu TVA, respectiv 134.453 lei, fără TVA, iar firma declarată câştigătoare va trebui să realizeze „harta spaţiilor publicitare” în termen de 3 luni de la data emiterii ordinului de începere a serviciilor.

Vor fi număraţi chiar şi „stâlpii publicitari”
În cele trei luni, angajaţii consultantului vor trebui să verifice întreg teritoriul municipiului, care este de 12,477 hectare şi să localizeze fiecare mijloc de publicitate cu stabilirea coordonatelor. Inventarierea vizează, printre altele, afişajul de pe stâlpii RATBV şi de electricitate, faţadele clădirilor, acoperişuri sau chiar zonele unde mesajele publicitare sunt afişate direct pe sol.
În această inventariere vor fi incluse bannerele, ecranele publicitare, eşarfele sau steagurile, mesh-urile, panourile direcţionale, maşinile cu mesaje publicitare sau alte mijloace de promovare. 
Preluarea în teren a datelor se va face cu ajutorul unor echipe mobile dotată cu aparatură de specialitate. Acestea vor măsura poziţia exactă a fiecărui element publicitar, vor realiza o fotografiere a mijlocului publicitar şi vor prelua informaţii privind amplasarea acestora. Toate aceste date vor fi integrate în baza de date GIS (Geographic Information System - Sistem Informatic Geografic) a municipiului Braşov.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie