Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8168 - 23 apr 11:05

Omul care a câştigat în prima lună a anului 22 de miliarde de dolari

Autor:

Publicat la 02 februarie 2018

Fondatorul Amazon, Jeff Bezos, şi-a mărit averea cu 22 de miliarde de dolari de la începutul anului 2018, ajungând la o avere totală în valoare de 121 de miliarde de dolari, arată Indexul Miliardarilor realizat de Bloomberg.
În urmă cu zece ani, Bezos a hotărât să îşi deschidă un magazin online exclusiv pentru cărţi, care a ajuns în prezent să valoreze 150 de miliarde de dolari.
Pentru a porni mica afacere, patronul Amazon a împrumutat 300 de mii de dolari de la părinţii săi, fiind sigur în proporţie de 70% că investiţia poate fi nerentabilă. Atunci când magazinul virtual s-a lansat primul milion de dolari a fost plasat în firmă de către un grup de 15 investitori, printre care se aflau rude prieteni şi colegi de pe Wall Street de-ai lui Bezos.
Sediul companiei se afla într-un garaj, având doar trei staţii de lucru Sun Microsystems, iar ca să facă rost de mese ieftine pentru computere, CEO Amazon a achiziţionat trei uşi din care a confecţionat ceva ce părea a fi suporturi cu balamale. În prezent, uşile îndoite servesc drept mese iar calculatoarele stau sprijinite cu cărţi.
Evaluat la peste 150 miliarde de dolari, Amazon devine cel mai valoros brand al lumii. Nici un brand din Europa Centrală şi de Est nu a intrat încă în Global 500. Apple şi Google nu reuşesc să ţină pasul cu modelul de creştere al brandului Amazon. Totodată, brandurile din China au crescut ca pondere valorică în clasament de la 3% la 15% în ultimii 10 ani.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie