Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 08:23

Oportunităţi în turism, cu sprijin din partea... internetului

Autor:

Publicat la 28 mai 2019

Oportunităţi în turism, cu sprijin din partea... internetului

Turismul este un capitol important în economia oricărei ţări, iar România are toate premizele pentru a atrage mai mulţi bani din acest domeniu, dacă luăm în calcul pur şi simplu lista vastă de obiective turistice naturale, istorice şi culturale. Transilvania, Delta Dunării, zonele de munte în general, litoralul Mării Negre şi Bucureştiul sunt zonele cu potenţial maxim, cele care atrag atenţia turiştilor străini de obicei. Lista poate să fie şi mai extinsă, cu fel de fel de locuri care pot reprezenta cadrul unei vacanţe frumoase sau cel puţin al unor excursii.

Cum se pot promova cel mai uşor obiectivele turistice ale României? Online, evident, căci asta înseamnă să ajungi în mod natural în atenţia publicului modern. Generaţiile tinere (şi, parţial, şi cele mai puţin tinere) au ajuns să se informeze online şi să petreacă pe internet foarte mult timp - atât pentru interes personal, cât şi profesional. Folosind reţelele de socializare, mesajele se propagă extrem de simplu şi pot ajunge în mod firesc chiar şi la persoane care nu caută în mod direct în acel moment să se informeze. Adesea mesajele se distribuie sub pretextul divertismentului - a afla despre locuri frumoase sau chiar inedite poate fi un mod relaxat şi plăcut de a consuma timp liber online.

Pe lângă eforturile autorităţilor centrale şi locale, în promovarea turismului se pot implica extrem de eficient chiar operatorii din turism - hoteluri, pensiuni, restaurante, agenţii de turism şi orice alte afaceri din acest sector economic. Ideal este să se construiască website-uri care, dincolo de partea de promovare a brandurilor şi a ofertelor propriu-zise, să ofere informaţie uşor de distribuit în mod natural de către oameni. Mai exact, transformi utilizatorii de internet în agenţi de promovare. Poate că o simplă ofertă de vacanţă pe Valea Prahovei nu este tentantă pentru un utilizator străin oarecare, însă un articol în care vorbeşti despre obiective turistice, pârtii de schi şi viaţă de noapte în Braşov ar putea genera mult interes pe internet şi multe share-uri pe principalele reţele de socializare.

Internetul este astfel de mare ajutor în promovarea turismului, iar acţiunea trebuie făcută în mod activ, pentru că evident şi concurenţa (din România şi din alte ţări) profită de astfel de oportunităţi ce sunt la îndemâna oricui, adesea gratuite sau foarte ieftine. Dacă vrei să investeşti mai mult într-o campanie online în zona de turism, asigură-te că ai construit mesajul în mod corect şi că l-ai plasat pe un website capabil să susţină eventualul trafic generat intensiv într-un interval scurt de timp. Astfel, ai mare grijă la partea de hosting, caută furnizori precum www.thc.ro, care asigură uptime garantat peste 99,9% din timp.

Recent au fost publicate date oficiale conform cărora Braşovul a devansat Bucureştiul la numărul de înnoptări ale turiştilor - 470.100, faţă de 452.400, date pentru lunile ianuarie şi februarie 2019, conform Institutului Naţional de Statistică. Bucureştiul rămâne însă în top în ceea ce priveşte numărul de sosiri ale turiştilor. Încă există un număr mic de turişti străini în România în general, astfel încât se pot face eforturi pentru creşteri mari la acest capitol. Să nu uităm că România are, dincolo de peisaje de vis, un mare avantaj pentru străini: preţuri foarte mici raportate la cele din alte ţări ce reprezintă destinaţii populare de călătorie în Europa şi nu numai. Se pot accesa şi fonduri europene care să sprijine inclusiv acţiunile din turism.
 

+4 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie