Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 01:49

Pe ce se duc banii

Autor:

Publicat la 11 ianuarie 2018

Germanii investesc cei mai mullţi bani în locuinţe, românii aleg să cheltuiască banii pe mâncare, băutură şi ţigări, iar luxemburghezii îşi permit cel mai mult să investească în bunuri de lux.
Puterea de cumpărare mult diferenţiată la nivel european duce şi la comportamente diferite ale consumatorilor din Uniunea Europeană, informează Institutul Economic German de la Köln (IW) bazându-se pe datele Oficiului European de Statistică. Spre exemplu, 26,8% din cheltuielile germanilor sunt cu locuinţa – inclusiv banii de întreţinere, asigurări şi mentenanţă – afirmă specialiştii IW în urma unui studiu comparativ la nivel european privind structura costurilor în gospodării. Spre comparaţie, românii – europenii cu cel de-al doilea cel mai mic venit pe cap de locuitor din UE – cheltuiesc aproape 37% din banii de care dispun pe mâncare, băutură şi ţigări. În Marea Britanie, doar 14% din banii disponibili sunt investiţi în alimente, băuturi şi tutun, iar în Germania 16,5%. Media la nivel european este de 19,9%. Familiile din Grecia alocă doar 4% din buget activităţilor culturale şi de petrecere a timpului liber în timp ce britanicii sunt cei mai generoşi (15%). În acelaşi scop, germanii cheltuiesc 12% din banii de care dispun.
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie