Curs BNR
1 EUR = 4.9763 RON
1 USD = 4.6625 RON
1 GBP = 5.8158 RON
1 XAU = 356.8680 RON
1 AED = 1.2695 RON
1 AUD = 3.0043 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.8909 RON
1 CAD = 3.3895 RON
1 CHF = 5.1291 RON
1 CNY = 0.6441 RON
1 CZK = 0.1968 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0960 RON
1 HUF = 1.2637 RON
1 INR = 0.0558 RON
1 JPY = 3.0201 RON
1 KRW = 0.3392 RON
1 MDL = 0.2616 RON
1 MXN = 0.2750 RON
1 NOK = 0.4235 RON
1 NZD = 2.7635 RON
1 PLN = 1.1489 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0495 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1436 RON
1 UAH = 0.1177 RON
1 XDR = 6.1402 RON
1 ZAR = 0.2449 RON
Publicat la 06 noiembrie 2019
Ier a început montarea grinzilor de beton. Dacă nu apar probleme, de la finalul anului locuitorii din zonă nu vor mai face un ocol de 40 km
Începută în toamna anului trecut, construcţia noului pod de peste râul Olt, dintre localităţile Comăna şi Crihalma, a ajuns în etapa montării grinzilor de beton care susţin tablierul. Această etapă a început marţi, iar primarul comunei, Viorel Grusea, a anunţat că „a ajutat Dumnezeu sa ajungem în acest stadiu. Astăzi (5 noiembrie – n.r.), firma constructoare, cu ajutorul unei macarale care ridică până la 500 t, a trecut la montarea grinzilor de beton. Lucrările merg bine şi, uşor-uşor, podul prinde formă”.
Lucrările de reconstrucţie a podului au demarat în octombrie anul trecut, fiind finanţate prin Compania Naţională de Investiţii. În primăvara acestui an au fost unele probleme cauzate de viituri, însă constructorul a recuperat întârzierile faţă de grafic. În aceste condiţii, în vară, primarul comunei a anunţat că „reprezentanţii constructorului au promis că din 11 decembrie se va putea circula pe acest pod, iar singurul risc în cazul în care vremea va fi neprielnică, va fi ca doar partea de finisaje, cum ar fi montarea unor balustrade, indicatoare, efectuarea de marcaje, să se efectueze anul viitor. De la final de an, comuna noastră nu va mai fi despărţită în două şi localnicii nu vor mai fi nevoiţi să facă un ocol de 40 de km (pentru a ajunge de la Crihalma la Comăna pe un traseu deviat – n.r.)”.
Podul va avea aproximativ 100 de metri şi va fi mai înalt cu 5 metri faţă de malul Oltului. Rampele necesare pentru parcurgerea acestuia se vor întinde pe o suprafaţă de aproximativ 700 de metri. Pe noul pod se va putea circula cu o viteză maximă de 60 km/h. Valoarea investiţiei este de 18,8 milioane de lei, iar finanţarea este asigurată de la bugetul de stat, prin Compania Naţională de Investiţii.
nu este nici un comentariu
Autorizaţia de construire nr. 63 din 26.02.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Finalizarea lucrării începute în baza A.C nr. 202/07.02.2017 şi A.C.[...]
2024-04-19 citeste mai multAdministrația actuală a Brașovului, campioană la atragerea de fonduri europene nerambursabile: Coliban a obținut 1.4 miliarde lei în 3 ani și jumătate, iar Scripcaru a obținut 577 milioane lei în 6 ani. Educația preșcolară - o adevărată prioritate pentru administrația Coliban.
2024-04-19 citeste mai multLucrările costă 9,4 milioane lei şi vor fi realizate de firma care a modernizat „Drumul de sub munte”
2024-04-19 citeste mai multOperatorul de transport pregăteşte terenul pentru reţeaua de încărcare a autobuzelor electrice
2024-04-19 citeste mai multPe niciun sector din judeţul Braşov nu s-a atins pragul de 30% din lucrări
2024-04-19 citeste mai mult
Adaugă un comentariu