Curs BNR
1 EUR = 4.9762 RON
1 USD = 4.6699 RON
1 GBP = 5.7698 RON
1 XAU = 344.5697 RON
1 AED = 1.2715 RON
1 AUD = 3.0092 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.9039 RON
1 CAD = 3.4052 RON
1 CHF = 5.1198 RON
1 CNY = 0.6444 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2629 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0160 RON
1 KRW = 0.3388 RON
1 MDL = 0.2600 RON
1 MXN = 0.2728 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7564 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4286 RON
1 TRY = 0.1435 RON
1 UAH = 0.1180 RON
1 XDR = 6.1406 RON
1 ZAR = 0.2425 RON
Publicat la 18 aprilie 2018
Piaţa berii a înregistrat anul trecut în România o creştere de 2%, ajungând la un volum de 16,11 milioane hectolitri, iar consumul de bere pe cap de locuitor s-a situat la 82 litri, a declarat marţi Lucian Ghinea, preşedintele Asociaţiei Berarii României. „România se află pe locul opt în Europa în ceea ce priveşte consumul pe cap de locuitor. Pe primele locuri sunt Cehia, Germania, Austria şi Polonia. Estimăm că vom ajunge la consum mediu responsabil de 100 de litri pe cap de locuitor”, a declarat marţi Lucian Ghinea, într-o conferinţă de presă. Peste 97% din producţie este realizată pe plan local, iar ingredientele utilizate la fabricarea berii (orzoaica şi hameiul) provin în proporţie de 70% din producţia internă.
Reprezentanţii Berarii României estimează creşteri pentru anul în curs, atât în ceea ce priveşte consumul, cât şi în ceea ce priveşte investiţiile realizate de jucători, însă predictibilitatea fiscală şi un context economic stabil rămân factorii determinanţi pentru conservarea echilibrului pieţei berii.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu