Curs BNR
1 EUR = 4.9762 RON
1 USD = 4.6699 RON
1 GBP = 5.7698 RON
1 XAU = 344.5697 RON
1 AED = 1.2715 RON
1 AUD = 3.0092 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.9039 RON
1 CAD = 3.4052 RON
1 CHF = 5.1198 RON
1 CNY = 0.6444 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2629 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0160 RON
1 KRW = 0.3388 RON
1 MDL = 0.2600 RON
1 MXN = 0.2728 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7564 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4286 RON
1 TRY = 0.1435 RON
1 UAH = 0.1180 RON
1 XDR = 6.1406 RON
1 ZAR = 0.2425 RON
Publicat la 28 octombrie 2016
O agenţie de ocupare a forţei de muncă din Braşov a lansat un concurs inedit pentru cei care au deja un loc de muncă, dar de care s-au cam săturat. Astfel, aceştia sunt provocaţi să trimită o poveste, o poză sau un filmuleţ horror de la locul de muncă, în perioada 27 octombrie – 6 noiembrie 2016. „Poţi fi premiat cu un loc de muncă divin, plus 50 de euro din valoarea biletului de transport dacă alegi un loc de muncă în străinătate. Cele mai de groază 3 poveşti primesc biletul de transport achitat integral”, susţin reprezentanţii agenţiei. În ceea ce priveşte partea horror a poveştii, reprezentanţii agenţiei aşteaptă o poveste horror-amuzantă, nu tristă, „nu de alta, însă vrem să te ajutăm spre mai bine, nu să îţi plângem de milă. Chiar şi cele mai mici sau banale gesturi naşpa de la muncă se califică, aşadar”. Cei care vor să se înscrie în competiţie pot trimite un email pe adresa cv@bancadejoburi.ro. Câştigătorii vor fi anunţaţi în data de 8 noiembrie.
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-25 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu