Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 18:17

Primăria va începe negocierile cu Vectra şi Eurostrada în vederea deszăpezirii străzilor Braşovului în această iarnă

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 24 octombrie 2017

Contractul încheiat cu cele două societăţi pentru prestarea acestei activităţi expiră în data de 2 noiembrie, iar în vederea asigurării acestui serviciu până la finalizarea licitaţiei propriu-zise se va purta o negociere directă cu cele două companii

În vederea asigurării activităţii de deszăpezire în municipiul Braşov, edilii urmează să încheie un acord-cadru pe patru ani, acord care va include însă şi prestarea curăţeniei pe domeniul public, în conformitate cu rezultatele unui studiului de oportunitate efectuat de către o firmă de specialitate cele două activităţi urmând să se desfăşoare „la pachet”. Actualele contracte semnate pentru deszăpezire cu firmele Vectra şi Eurostrada vor expira însă în data de 2 noiembrie şi ţinând cont că nu a fost organizată licitaţia pentru semnarea noului contract, pentru a se putea asigura acest serviciu, lunea viitoare va avea loc o procedură de negociere directă cu cele două companii, după cum ne-a declarat administratorul public al Braşovului, Miklos Gantz. „Sperăm să semnăm cât mai repede contractul, astfel încât în cazul în care vom avea nevoie să intervenim după data de 2 noiembrie, să avem un contract valabil. Viitorul contract va fi pe perioadă determinată, respectiv până la finalizarea procedurii de achiziţie şi încheierea noului acord-cadru pe o perioadă de 4 ani”, a explicat Miklos Gantz.
În ceea ce priveşte documentaţia aferentă organizării licitaţiei pentru deszăpezire şi salubrizarea domeniului public, documentaţia a fost transmisă spre validare Autorităţii Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP) din data de 9 octombrie. „Zilele acestea ar urma să primim un răspuns, iar în cazul în care nu trebuie să facem modificări ale documentaţiei, săptămâna viitoare să publicăm anunţul pe SEAP. Licitaţia ar urma să aibă 2 loturi, iar acordul-cadru va fi semnat pe o perioadă de 4 ani.   În conformitate cu acest studiul de oportunitate întocmit, în ceea ce priveşte salubrizarea domeniului public şi deszăpezirea, oraşul va fi împărţit în două zone pentru creşterea eficienţei asigurării acestui serviciu, dar preluarea deşeurilor de la populaţie se va face pe întreg oraşul de către un singur operator”, a precizat administratorul public.
Contractele pentru salubrizare (încheiate cu Comprest şi Urban) mai sunt însă valabile până în data de 31 decembrie 2017. Şi în cazul colectării gunoiului de la populaţie, documentaţia pentru organizarea noii licitaţii este transmisă la ANAP, urmând să fie încheiat un contract cu o singură firmă, care va fi valabil 8 ani.

+0 -0

Comentarii

barbescu

2017-10-24 07:54:46


dar sa nu se repete situatia dezastroasa din anii precedenti cind pe strazi si trotuare in special a fost dezastru

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie