Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 22:48

Produsele ecologice din Braşov vor fi promovate cu ajutorul „retoricii verbale şi vizuale”

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 08 iunie 2018

Fermierii vor primi şi un „caiet corporate”

Produsele ecologice din Braşov vor fi promovate cu ajutorul „retoricii verbale şi vizuale”

Agenţia Metropolitană Braşov a lansat recent o licitaţie pentru contractarea „serviciilor de promovare referitoare la crearea sau dezvoltarea lanţurilor scurte de aprovizionare cu produse alimentare ecologice şi la pieţele locale deservite de aceste lanţuri în judeţul Braşov”, un contract a cărui valoare este estimată la suma de 226.950 lei, fără TVA (270.070 lei, cu TVA). Conform documentaţiei disponibile pe platforma electronică de achiziţii publice, consultantul care va câştiga licitaţia va trebui să realizeze sau să optimizeze, dar şi să întreţină un site web prin care să fie promovare produsele ecologice din judeţ, dar şi să  realizeze şi să distribuie materiale publicitare tipărite (broşuri, bannere) referitoare la brandul local, lanţul scurt de aprovizionare şi avantajele pieţei locale.
Tot prin acest contract se va realiza şi „promovare plătită prin social media, reţeaua Google Display Network şi email marketing, dar şi pe reţeaua de socializare Facebook”.
Consultantul care va obţine acest contract va avea şi de „elaborare si predare manual de identitate vizuală, retorica verbală şi vizuală, precum şi un caiet corporate”.
Promovarea care face obiectul acestei licitaţii va consta şi în realizarea, la Braşov, a unor „standuri expoziţionale out-door cu brandul local adaptate la specificul fiecărei categorii de produs”. 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie