Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 06:29

RAT Braşov pregăteşte înfiinţarea unor linii dedicate navetiştilor

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 16 noiembrie 2016

2017 – în Braşov, 2018 – Ghimbav, 2019 – restul zonei metropolitane

RAT Braşov pregăteşte înfiinţarea unor linii dedicate navetiştilor

Braşovul ar putea fi primul oraş din ţară care să genereze şi implementeze o strategie de transport public care să se adreseze cu precădere persoanelor care îşi desfăşoară activitatea în altă localitate decât cea de reşedinţă. Aceasta deoarece Regia Autonomă de Transport (RAT.) Braşov va înainta către Agenţia Metropolitană Braşov, pentru includerea în documentele programatice ale Polului de Creştere Braşov, respectiv în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă şi în Strategia Integrată de Dezvoltare Urbană Durabilă, a unei propuneri de dezvoltare a transportului public de navetişti.
Potrivit directorului general al RAT Braşov, Cristian Radu (foto), „caracteristicile principale ale modelului de transport public dedicat navetiştilor se referă la înfiinţarea unor trasee de transport public care să facă legătura între zonele rezidenţiale ale Municipiului Braşov şi zonele industriale din arealul metropolitan, funcţionarea transportului pe aceste trasee sub forma unui serviciu de transport rapid, iar serviciile oferite să fie caracterizate prin capacitate mare de transport şi funcţionare la orele de început şi sfârşit de program”.
Cristian Radu a mai precizat că un asemenea sistem poate fi implementat în mai multe etape, primele dintre ele referindu-se la înfiinţarea, cu resursele materiale existente, a trei trasee de transport rapid pentru deservirea agenţilor economici din Municipiul Braşov (2017), dezvoltarea sistemului de transport rapid cu includerea platformei IAR Ghimbav şi a Parcului Industrial Ghimbav (2018) şi dezvoltarea sistemului de transport rapid în Zona Metropolitană (2019), aceasta şi funcţie de evoluţia cadrului legislativ.
De menţionat faptul că, la ora actuală, transportul de navetişti în municipiul Braşov se realizează prin utilizarea infrastructurii de transport public, fapt care perturbă activitatea RAT Braşov atât din punct de vedere al respectării graficelor de circulaţie, cât şi din perspectiva asigurării condiţiilor de siguranţă în ceea ce priveşte îmbarcarea/debarcarea călătorilor.

+4 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie