Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 08:16

RAT Braşov se transformă în SC RATBV SA

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 12 sepembrie 2016

Acţionari sunt Municipiul Braşov şi Agenţia Metropolitnă Braşov

RAT Braşov se transformă în SC RATBV SA
Aleşii locali braşoveni au aprobat în ultima şedinţă de plen transformarea Regiei Autonome de Transport Braşov în societate comercială pe acţiuni, care se va numi SC RATBV SA Braşov. Acţionar majoritar al noii societăţi pe acţiuni este Municipiul Braşov, prin Consiliul Local, al doilea acţionar fiind Agenţia Meropolitană Braşov. 
Odată cu transformarea regiei în societate comercială pe acţiuni, consilierii locali braşoveni au votat şi Consiliul de Administraţie al acesteia, compus din cinci membri, respectiv Cristian Radu (actualul director general al RAT), Iulia Dobre (actualul director economic al RAT Braşov), Gabriel Antohe, Bogdan Năstase şi Liviu Şerban. 
 
Ce se doreşte prin transformarea RAT în societate comercială 
În momentul de faţă, potrivit studiului de oportunitate privind reorganizarea regiei, RAT Braşov are 838 de angajaţi, dintre care 764 au funcţii de execuţie, restul fiind din conducere sau administraţie. Anul trecut, din totalul veniturilor 35,2% au fost subvenţii. În parcul auto al regiei sunt 211 de autobuze şi troleibuze, dintre care 195 de autobuze şi 26 de troleibuze. La data de 1 septembrie, toate troleibuzele aveau durata de utilizare îndeplinită. 
Prin această transformare, se arată în studiul de oportunitate prezentat consilierilor locali, se va îmbunătăţi calitatea transportului în comun, dar se va asigura şi o utilizare eficientă a fondurilor publice în administrarea serviciului de transport în comun. Un alt argument prezentat în studiul de oportunitate este că prin înfiinţarea societăţii comerciale, se vor putea realiza investiţii în vederea modernizării infrastructurii tehnico-edilitare şi a parcului auto.
+1 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie