Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8168 - 23 apr 16:26

RAT Braşov va colabora direct cu asociaţiile de proprietari

Autor: Radu COLȚEA

Publicat la 30 martie 2016

RAT Braşov va colabora direct cu asociaţiile de proprietari

Regia Autonomă de Transport (RAT) Braşov şi Federaţia Asociaţiilor de Proprietari au încheiat un protocol de colaborare ce are în vedere derularea în comun a unor activităţi informative prin actualizarea informaţiilor în mediile de promovare.
Scopul general al protocolului este reprezentat de dezvoltarea activităţii de comunicare şi creşterea gradului de informare a călătorilor Regiei Autonome de Transport Braşov. Federaţia Asociaţiilor de Proprietari este o asociaţie neguvernamentală, apolitică, fără scop lucrativ sau patrimonial, independentă faţă de orice instituţie de drept public sau privat din România.
Încheierea protocolului de colaborare a fost precedată de o prezentare a RAT Braşov, pe diferite componente de activitate, punându-se accent pe modul de comunicare cu membrii comunităţii locale. Astfel, au fost prezentate modalităţile prin care beneficiarii serviciului de transport public de călători din Braşov pot sesiza unele probleme apărute în desfăşurarea activităţii, respectiv circuitul intern al reclamaţiilor primite pe adresa de e-mail comunicare@ratbv.ro, pe fax, prin poştă sau la Registratură. În privinţa informării călătorilor, preşedintele Federaţiei, av. Vasile Martin, şi ceilalţi membri ai echipei de conducere au avut posibilitatea de a observa modul în care se desfăşoară activitatea în call-centerul RAT Braşov, modul de preluare şi soluţionare a cererilor.
Directorul general al RAT Braşov, ing. Cristian Radu (foto), a precizat că „încheierea acestui protocol este un nou pas important pe care îl facem pentru a asigura fluxul de informaţii, de sugestii ori reclamaţii din partea cetăţenilor Braşovului. Toate aceste date sunt importante pentru noi, în vederea îmbunătăţirii calităţii serviciului de transport public de călători. De asemenea, acest protocol ne va facilita modul de informare a călătorilor cu privire la demersurile pe care le facem pentru îmbunătăţirea calităţii serviciului, la modificările în desfăşurarea activităţii de transport, precum şi la resursele pe care le deţinem”.
 

+0 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie