Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
Publicat la 04 aprilie 2016
Existenţa a numeroşi cetaţeni bulgari care au înscrise pe numele lor sute sau chiar mii de maşini pe care le vând românilor a dus la schimbarea legislaţiei din ţara vecină. Astfel, sumele pentru asigurări - în cazul în care deţin mai multe autoturisme - au crescut. „RCA a crescut foarte mult pentru persoanele fizice care au mai mult de zece maşini înmatriculate pe numele lor şi pentru firmele care au mai mult de 15 maşini. Un RCA cu motor de 1.6 litri poate ajunge până la 350 euro”, a susţinut un dealer auto. Creşterea sumelor pentru asigurări nu este singura modificare. Dacă până de curând şoferii români îşi puteau face Inspecţia Tehnică Periodică în Bulgaria pe baza unei declaraţii pe propria răspundere că a fost plătit impozitul pentru autoturism, acum lucrurile s-au schimbat. Pentru că mulţi ofereau declaraţii false, autoritaţile bulgare le cer acum şoferilor să prezinte dovada plăţii, indiferent dacă aceasta este achitată de proprietarul român sau de fostul proprietar bulgar. Noile reglementări i-au luat prin surprindere pe români.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu