Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
Publicat la 10 iulie 2018
Judecătorii au decis ca operatorul de telecomunicaţii să plătească o amendă de 5.000 de lei, după ce un braşovean a aşteptat mai bine de jumătate de an să fie conectat la reţea
RCS&RDS, unul dintre cei mai mari operatori locali de telecomunicaţii, a fost sancţionat cu amendă de 5.000 de lei pentru că ar fi depăşit termenul de conectare la reţea a unui consumator, care, conform contractului încheiat, prevede un interval de timp de cel mult 180 de zile, în conformitate cu informaţiile publicate de Profit.ro. Compania a contestat sancţiunea la Judecătoria Braşov, care a respins însă cererea în luna martie a acestui an. Decizia instanţei a fost atacată acum cu apel de RCS&RDS.
Sancţiunea a fost aplicată de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului în urma unei reclamaţii a unui client RCS&RDS cu domiciliul în judeţul Braşov. Instituţia a sancţionat RC&RDS cu argumentul că ar fi încălcat prevederile Legii 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor.
Instanţa a apreciat că RCS&RDS ar fi avut posibilitatea reală şi obiectivă de a cunoaşte sau de a cunoaşte într-un timp optim şi rezonabil împrejurarea că la adresa unde urma să fie furnizat serviciul nu există montaţi stâlpi pe care să poată fi poziţionată fibra optică, în condiţiile în care ar fi deţinut informaţii că nu există montaţi stâlpi până în localitatea de domiciliu a consumatorului. „Este evident că afirmaţiile RCS&RDS sunt considerate de instanţă ca neîntemeiate, semnarea contractului şi refuzul de a informa consumatorul într-un mod obiectiv printr-un răspuns la solicitările scrise ale acestuia constituind implicit o practică comercială agresivă faţă de consumator, ANPC făcând o corectă încadrare juridică a faptelor comise de RCS&RDS, sancţiunea aplicată fiind proporţională cu pericolul social concret, procesul verbal contestat fiind considerat de instanţa ca fiind temeinic”, se mai arată în document.
La solicitarea Profit.ro, departamentul Comunicare şi CSR al RCS&RDS a transmis că „În cazul pe care l-aţi indicat, nu comentăm public situaţia, deoarece este vorba despre un proces pe rol, înregistrat la data de 03.07.2018, la Tribunalul Braşov”.
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multPrezent la Braşov, la evenimentul de lansare a Patronatului Intreprinderilor Mici şi Mijlocii din Braşov, preşedintele Consiliului Naţional al Inteprinderilor Private Mici şi Mijlocii (CNIPMM)[...]
2024-04-19 citeste mai multTesla România începe treptat să deţină cea mai vastă reţea de superchargere din ţară pentru că a anunţat că urmează să deschidă o nouă staţie în Braşov, scrie Autolatest.ro. Noul[...]
2024-04-22 citeste mai multDupă sfidarea din Italia, fiul milionarului Sever Mureşan s-a predat şi autorităţilor din Franţa
2024-04-22 citeste mai mult
Adaugă un comentariu