Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 13:48

RAPORT SEMESTRIAL ANCOM

RCS&RDS şi Urgent Cargus, cele mai multe reclamaţii

Autor:

Publicat la 28 iulie 2016

RCS&RDS şi Urgent Cargus, cele mai multe reclamaţii
Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) a primit şi soluţionat, în primul semestru al anului, peste 1.310 reclamaţii de la utilizatorii de comunicaţii din România, cu 42% mai mult faţă de prima jumătate a anului trecut. Cele mai numeroase plângeri primite de autoritate în perioada analizată se referă la serviciile de telefonie mobilă (593 de petiţii, 45% din total), urmate de serviciile poştale - 14%, serviciile de acces la internet fix - 12%, portarea numerelor de telefon - 8% şi  serviciile de retransmisie a programelor audiovizuale - 7%. 
Datele ANCOM arată că cele mai multe reclamaţii formulate de utilizatorii de servicii de comunicaţii s-au referit la serviciile furnizate de RCS&RDS- 272 de petiţii, Vodafone România - 228, Telekom Romania Mobile Communications (fost Cosmote) - 207, Orange România – 129 şi Telekom Romania Communications (fost Romtelecom) – 102.
Calitatea serviciilor de comunicaţii este cel mai des subiect reclamat la ANCOM, pe fondul creşterii exigenţei utilizatorilor, dar şi a diversificării serviciilor, urmate de sesizările referitoare  la facturarea serviciilor, contractele încheiate la distanţă şi lipsa de informare sau informarea necorespunzătoare a utilizatorilor de către furnizori. 
Pe segmentul serviciilor poştale, ANCOM a primit 180 de plângeri, dintre care cele mai multe s-au referit la termenul de livrare a trimiterilor - 44% şi la deteriorarea trimiterilor poştale - 24%. Cei mai reclamaţi furnizori de servicii poştale în primele 6 luni ale anului au fost Urgent Cargus - 70, Fan Courier - 38 şi Compania Naţională Poşta Română – 27.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie