Curs BNR
1 EUR = 4.9762 RON
1 USD = 4.6699 RON
1 GBP = 5.7698 RON
1 XAU = 344.5697 RON
1 AED = 1.2715 RON
1 AUD = 3.0092 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.9039 RON
1 CAD = 3.4052 RON
1 CHF = 5.1198 RON
1 CNY = 0.6444 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2629 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0160 RON
1 KRW = 0.3388 RON
1 MDL = 0.2600 RON
1 MXN = 0.2728 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7564 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4286 RON
1 TRY = 0.1435 RON
1 UAH = 0.1180 RON
1 XDR = 6.1406 RON
1 ZAR = 0.2425 RON
Publicat la 15 februarie 2018
A fost introdusă o nouă serie de obligaţii pentru angajatorii din România, potrivit unei noi Ordonanţe de urgenţă a Guvernului. Între acestea, o nouă obligaţie, respectiv art. 119 din Codul Muncii, se referă a faptul că trebuie ţinută o evidenţă la locul de muncă a orelor prestate zilnic de fiecare salariat, cu evidenţiere a orei de începere şi a celei de sfârşit al programului de lucru, precum şi de a supune controlului inspectorilor de muncă această evidenţă, ori de câte ori se solicită acest lucru, conform manager.ro.
Dacă solicită în instanţa plata orelor suplimentare, angajatul trebuie să dovedească faptul că prestarea de ore suplimentare i-a fost efectiv solicitată de către angajator. Dacă salariatul va pretinde în instanţă plata de ore suplimentare doar bazându-se pe monitorizarea realizată în baza art. 119, nu va avea câştig de cauză.
Cu alte cuvinte, angajatorul este obligat să realizeze monitorizarea potrivit legii, însă asta nu înseamnă că are şi obligaţia de a plăti suplimentar angajatul, fără să-i fi fost solicitat acest lucru.
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-25 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu