Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 15:57

Repararea DN73, pe lista de priorităţi a Guvernului

Autor:

Publicat la 14 octombrie 2016

Repararea DN73, pe lista de priorităţi a Guvernului

Guvernul Cioloş a actualizat zilele acestea lista proiectelor de investiţii publice încă nefinalizate, pentru o nouă prioritizare şi includere, spre finanţate, în proiectul de buget. Printre acestea se regăseşte şi DN 73, Piteşti – Câmpulung – Braşov, cotat cu 81 puncte din 100 pe lista de priorităţi şi aflat într-un stadiu fizic de execuţie de doar 20,5 %, iar în stadiul valoric de doar 14,86 %. La capitolul observaţii se specifică clar faptul că, deşi semnat contractul de execuţie a lucrărilor în 2011, nu a fost posibilă demararea lucrărilor din cauza lipsei alocărilor bugetare. Se mai precizează, de asemenea, că este un proiect cu mari dificultăţi generate de perioada mare de timp scursă între realizarea SF şi elaborarea PT precum şi modificările repetate de normative tehnice. Toate acestea au condus la o majorare a valorii lucrărilor necesare realizării investiţiei.
DN 73, care leagă Braşovul de Piteşti, este calea de acces spre două regiuni turistice importante ţării şi a reuşit  să-şi primească statutul de „drum al ruşinii”, arată newsbv.ro Teoretic, pe 19 mai 2014 pe această şosea au început lucrări de modernizare cu fonduri europene accesate de către Compania de Drumuri, iar proiectul ar urma să continue cu fonduri prin Programul Operaţional Infrastructură Mare (POIM). Tot teoretic, conform contractului semnat cu asocierea de firme Azvi SA – Straco Grup SRL – Piomar Development – Tractebel, investiţia ar fi trebuit finalizată în 19 septembrie.
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie