Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 05:41

Scădere consistentă a numărului de turişti moldoveni în destinaţiile din România, cu 25-30%

Autor:

Publicat la 11 ianuarie 2016

Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din Romania ( FAPT) şi Federaţia de Promovare a Turismului din Moldova (FPTM) - organizaţii Partenere oficial prin Alianţa semnată la 12 noiembrie 2015 - anunţă scăderea cu 25-30% a numărului de turişti moldoveni care s-au aflat în vacanţă în destinaţiile din România pentru petrecerea sărbătorilor de rit vechi, potrivit unui comunicat al federaţiilor citat de Agerpres. „Estimăm prezenţa a circa 11 - 12.000 turişti moldoveni în staţiunile montane din România în intervalul 1 decembrie -10 ianuarie 2015. Topul preferinţelor turiştilor moldoveni situează staţiunile româneşti: Poiana Braşov, Predeal, Sinaia pe primele trei poziţii, imediat după acestea însă urmează destinaţii ca Bansko (Bulgaria), Viena (Austria), Cortina D'Ampezzo (Italia), şi se constată revenirea cererii către Bucovel (Ucraina), datorită preţurilor scăzute şi ofertelor promovate în Republica Moldova", se arată în comunicat.
Potrivit federaţiilor, cauzele acestei scăderi consistente cu privire la vacanţele în România sunt legate de accentuarea crizei politice şi economice din Moldova ( care a redus cererea de vacanţe pentru moldoveni), de liberalizarea circulaţiei turistice pentru cetăţenii moldoveni (care pot călători în UE fără viză, ceea ce i-a determinat să aleagă şi alte destinaţii europene, în afară de România) , dar mai ales de absenţa promovării României ca destinaţie în Moldova.
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie