Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 19:13

Selgros: Proiectul „Bistro Gourmet” de la Braşov, extins şi la Bucureşti

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 25 ianuarie 2019

Selgros: Proiectul „Bistro Gourmet” de la Braşov, extins şi la Bucureşti

Executivul austriac Robert Hellwagner a devenit CEO al Selgros România din vara lui 2018, înlocuindu-l pe braşoveanul Alexandru Vlad, unul dintre cei mai cunoscuţi şi longevivi executivi locali.
„Ambiţia noastră este de a fi prima opţiune pentru gastronomi, revânzători şi orice alte companii sau instituţii. Ne adaptăm constant sortimentaţia, astfel încât să putem deservi toate segmentele de clienţi targetaţi. Introducerea mărcii proprii Transgourmet (Economy, Quality, Premium) şi lansarea segmentului de prim preţ la raft, respectiv gama exclusivă de produse entry level Top Seller, fabricate exclusiv în România, fac dovada acestui fapt”, spune Robert Hellwagner.
Selgros a fost până recent singura reţea din comerţul modern care nu avea marcă proprie. De asemenea, comerciantul a intrat în „horă” şi în ceea ce priveşte produsele „made in Romania”, un pariul al mai multor jucători care vin astfel să confirme interesul consumatorilor pentru bunuri şi mărci locale.
„În ceea ce priveşte relaţia noastră cu clienţii din HoReCa, această devine mai puternică, prin oferirea de soluţii şi servicii personalizate. Un element important al strategiei noastre de dezvoltare este distribuţia. În prezent ne deservim clienţii prin intermediul a 19 puncte de distribuţie poziţionate strategic pentru a acoperi aproape întreg teritoriul ţării şi lucrăm la optimizarea proceselor aferente acestui serviciu”. Punctele de distribuţie reprezintă zone special amenajate în magazinele comerciantului.
„În 2018 am iniţiat proiecte care să consolideze şi mai mult conceptul nostru de club al profesioniştilor şi pasionaţilor de gastronomie. În anul care tocmai s-a încheiat am deschis, în incinta magazinului din Braşov, Bistro Gourmet, ai cărui clienţi se pot bucura de live-cooking şi pot descoperi ce poate fi preparate cu produsele achiziţionate din magazinele noastre”. Având în vedere rezultatele acestui proiect pilot, în 2019 compania va deschide un al doilea bistro la Bucureşti.
Selgros, companie cu sediul central la Braşov, are în România 22 de magazine de tip cash & carry şi afaceri de 3,6 mld. lei în 2017.

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie