Curs BNR

1 EUR = 4.9754 RON

1 USD = 4.6739 RON

1 GBP = 5.8294 RON

1 XAU = 359.4100 RON

1 AED = 1.2727 RON

1 AUD = 3.0029 RON

1 BGN = 2.5439 RON

1 BRL = 0.8841 RON

1 CAD = 3.3857 RON

1 CHF = 5.1301 RON

1 CNY = 0.6459 RON

1 CZK = 0.1973 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0958 RON

1 HUF = 1.2669 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0239 RON

1 KRW = 0.3381 RON

1 MDL = 0.2628 RON

1 MXN = 0.2760 RON

1 NOK = 0.4260 RON

1 NZD = 2.7610 RON

1 PLN = 1.1462 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1437 RON

1 UAH = 0.1182 RON

1 XDR = 6.1501 RON

1 ZAR = 0.2467 RON

Editia 8166 - 19 apr 06:38

Serviciul Paşapoarte Braşov a anunţat dispariţia cozilor din faţa instituţiei

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 20 sepembrie 2018

S-a lucrat câte 10 ore pe zi, inclusiv în weekend-uri şi în minivacanţa de Sfânta Maria. „Anul acesta, braşovenii au mers degeaba la Covasna”, a anunţat şeful serviciului, Cristina Stuparu

Serviciul Paşapoarte Braşov a anunţat dispariţia cozilor din faţa instituţiei

Conducerea  Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Braşov a anunţat ieri că în vara aceasta a fost rezolvată problema cozilor din faţa instituţiei. Ba mai mult, potrivit şefului Serviciului Paşapoarte, Cristina Stuparu, s-a ajuns chiar la situaţia ca în unele perioade să nu fie persoane care să aştepte să intre la un ghişeu. Aceste rezultate, a precizat reprezentanta instituţiei, au fost atinse după ce în cursul acestui an au fost luate mai multe măsuri de organizare a activităţii şi a fost completată schema de personal.
„Dacă anul trecut erau cozi la intrarea în instituţie, iar mulţi braşoveni preferau să meargă la Covasna pentru a-şi face paşaportul, în acest an situaţia s-a schimbat radical. Cele câteva sute de persoane care au mers în 2018 în judeţul vecin au făcut-o degeaba, pentru că în judeţul Braşov nu au mai fost probleme cu eliberarea acestor documente de călătorie”, a declarat Stuparu. Ea a precizat că în cursul acestei veri, pentru a fi onorate cât mai multe cereri, a fost extins programul de lucru cu două ore, de la 16.30 la 18.30. De asemenea, serviciul a avut program cu publicul în weekend-uri şi chiar în minivacanţa de Sfânta Maria. „Practic, în fiecare zi s-a lucrat câte 10 ore”, a mai spus şefa serviciului. De asemenea, ea a precizat că în acest an a funcţionat foarte bine sistemul de programare online, modalitate prin care oamenii nu au mai fost puşi în situaţia de merge dimineaţa devreme pentru a obţine un bon de ordine. „De la începutul lunii iunie, vreo 60 de zile au fost programările ocupate. Acum, prin programarea online timpul de aşteptare este de aproximativ 3 zile”, a anunţat Cristina Stuparu.
Tot în această vară, pentru a se reduce timpul petrecut la ghişee a fost înfiinţat un punct de verificare a dosarelor. De asemenea, în toată perioada de vârf, erau deschise cinci ghişee pentru a prelua cererile, iar un al şaselea numai pentru a elibera paşapoartele.
„În ceea ce priveşte schema de personal, din luna iunie avem organigrama completă. Dacă anul trecut aveam 17 salariaţi, iar la începutul anului 2018 erau 16, unul având contractul de muncă suspendat pentru că este în concediu de creştere a copilului, acum avem ocupate toate cele 20 de posturi prevăzute în organigramă”, a mai spus Stuparu.

Program normal din 1 septembrie
Cum valul de cereri de eliberare a paşapoartelor a trecut, şefa Serviciului „Paşapoarte” a anunţat că, de la 1 septembrie, instituţia a revenit la programul normal de lucru, ghişeele fiind deschise de luni până vineri, între orele 8.30 şi 16.30.

De la 1 octombrie se redeschide biroul de la Făgăraș
De asemenea, în data de 1 octombrie este programată şi redeschiderea punctului de lucru de la Făgăraş, a cărui activitate a fost suspendată în perioada verii.
Anul acesta, la Serviciul Paşapoarte din Braşov au fost preluate 4.326 de cereri de eliberare a paşapoartelor în regim normal şi 893 de cereri de eliberare a paşapoartelor în regim de urgenţă. Comparativ, anul trecut au fost preluate 2.234 de cereri de eliberare a paşapoartelor în regim normal şi 1.231 în regim de urgenţă. „Anul acesta am primit cu 50% mai multe cereri decât anul trecut”, a explicat Stuparu.

+0 -0

Comentarii

'Margarweta Calciu'

2021-06-30 15:51:03


'Initiativa este binevenitä si exemplara. Rog o precizare:\nformularul pentru eliberarea unui nou pasaport se poate imprima online sau se elibereaza numai la sediul politiei locale?\nCu stima si multumiri!\n\nM. Calciu'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie