Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 03:12

Sistem de camere „anti-vitezomani” pe DN 1

Autor: Iulian CUIBAR

Publicat la 12 ianuarie 2016

Calcularea vitezei nu se va mai face pe baza undelor radar. Un nou soft stabileşte viteza reală în funcţie de rapiditatea cu care maşina trece dintr-un perimetru în altul.

Sistem de camere „anti-vitezomani” pe DN 1

Şoferii care se deplasează pe DN 1 vor avea parte de o surpriză care îi va face să fie mai atenţi la micile „trucuri” precum alternarea ritmului de deplasare, creşterea vitezei în zonele neacoperite de camere fixe, respectiv revenirea la valorile legale în apropierea acestora. Astfel, calcularea vitezei se va face fără folosirea undelor radar, noile camere instalate urmând a ţine cont exclusiv de timpul în care este parcursă distanţa dintre ele. Potrivit autoexpert.ro, computerul împarte imaginile capturate de camerele video în mai multe perimetre şi stabileşte viteza reală în funcţie de rapiditatea cu care maşina trece dintr-un perimetru în altul. Softul poate detecta inclusiv alte abateri de la Codul Rutier, depăşiri pe linia continuă etc. Numărul exact de camere radar suplimentare montate pe DN1 (aferente noului sistem de monitorizare a traficului) nu a fost comunicat oficial, cuantumul lor fiind, însă, estimat în prezent la 59. Densitatea acestora ar putea ajunge în viitor la 1 cameră/5 km, pe sectorul de drum dintre Bucureşti şi Azuga. Cel mai aglomerat drum din ţară devine, astfel, şi cel mai monitorizat din România. Proiectul nu este încă 100% funcţional, aflându-se pentru moment în faza probelor metrologice. 

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie