banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9770 RON

1 USD = 4.5937 RON

1 GBP = 5.9445 RON

1 XAU = 447.8879 RON

1 AED = 1.2507 RON

1 AUD = 2.8888 RON

1 BGN = 2.5447 RON

1 BRL = 0.8094 RON

1 CAD = 3.2054 RON

1 CHF = 5.2096 RON

1 CNY = 0.6335 RON

1 CZK = 0.1991 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0908 RON

1 HUF = 1.2460 RON

1 INR = 0.0535 RON

1 JPY = 3.0780 RON

1 KRW = 0.3139 RON

1 MDL = 0.2543 RON

1 MXN = 0.2276 RON

1 NOK = 0.4357 RON

1 NZD = 2.6445 RON

1 PLN = 1.1862 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0543 RON

1 SEK = 0.4547 RON

1 TRY = 0.1206 RON

1 UAH = 0.1106 RON

1 XDR = 6.1073 RON

1 ZAR = 0.2523 RON

Editia 8385 - 21 mar 03:37

Soluţie pentru grăbirea lucrărilor la DN 73: devierea traficului între Tohanu Nou şi Râşnov

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 09 martie 2018

Soluţie pentru grăbirea lucrărilor la DN 73: devierea traficului între Tohanu Nou şi Râşnov
Un consilier local din Comuna Bran, Cosmin Feroiu (PNL, foto stânga), şi alesul local râşnovean, Cătălin Nan (PNL, foto dreapta) au prezentat joi, într-o conferinţă de presă, o propunere care ar grăbi lucrările de modernizare a DN 73 (Piteşti - Braşov), pe sectorul Râşnov – Tohanu Nou. Mai exact, cei doi spun că, pentru a se asigura front de lucru, traficul rutier ar putea fi deviat, de la Tohanu Nou pe DJ 112 E, apoi, de la Zărneşti pe DN 73 A, până în Râşnov.
 
Experienţa Cristian
„Dacă s-ar devia traficul rutier pe această rută alternativă, constructorul ar putea aduce toate utilajele, s-ar lucra non-stop pe toată lungimea, iar în câteva săptămâni s-ar termina acest sector de drum. Dacă se va proceda ca în cazul sectorului Braşov Cristian, unde s-au instalat semafoare şi s-a lucrat pe segmentele de câteva sute de metri, cu perioade lungi de aşteptare, nu ar avea de câştigat nici şoferii, care vor parcurge cei câţiva kilometri într-un timp foarte lung, nici cei care se ocupă de implementarea acestui proiect, pentru că lucrările vor avansa încet”, a declarat alesul liberal din Bran. De altfel, acesta a anunţat că va lansa o invitaţie către conducerea Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Braşov ca, împreună cu reprezentanţii constructorului, să prezinte într-o şedinţă a Consiliului Local Bran, graficul de lucrări pentru porţiunea din DN 73 din judeţul Braşov.
„DN 73 creează disconfort de foarte mulţi ani. În fiecare zi vedem şoferi care schimbă roţile, pentru că fac pană din cauza gropilor. Cred că o vulcanizare ambulantă ar fi o afacere de succes. Mă doare că Branul a rămas ultimul pe lista localităţilor în care se fac lucrări şi că cei de la Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) nu a găsit o soluţie şi nu au capacitatea tehnică să facă aceste lucrări şi să le termine mai repede. Degeaba avem Castelul Bran, pentru că un turist care vine şi îşi strică maşina pe DN 73, a doua oară nu se mai întoarce”, a mai spus Feroiu.
 
Giratoriul DN 73 - DN 73A, tăiat din planuri
Pe de altă parte, consilierul local râşnovean Cătălin Nan (PNL) s-a declarat nemulţumit de unele decizii ale CNAIR: „Iniţial, în Râşnov, la intersecţia DN 73 cu DN 73 A, trebuia să se amenajeze un sens giratoriu, însă s-a renunţat la această amenajare, astfel că vor apărea şi în continuare blocaje în trafic”. 
 
Al 7-lea an
Contractul pentru modernizare a DN 73 (Braşov - Piteşti) a fost semnat în anul 2011, valoarea totală a proiectului, pentru care s-a obţinut o finanţare nerambursabilă europeană prin Programul Operaţional Sectorial Transporturi 2007 – 2013, valoarea fiind de 275,86 milioane de lei. Lucrările ar fi trebuit să fie gata în 31 decembrie 2015, pentru ca proiectul să se încadreze în ciclul bugetar european 2007 – 2013, însă acest termen nu a fost respectat, motiv pentru care investiţia a fost „fazată”, finanţarea fiind acum asigurată prin Programul Operaţional Infrastructura Mare 2014 – 2020. Conform reprezentanţilor DRDP Braşov, termenul estimat pentru finalizarea lucrărilor la DN 73 este luna decembrie a anului 2019.
+7 -0

Comentarii

sitarus mihail

2018-03-25 14:15:59


as dori si nunumai eu acest proiect de traversarea liniilor ferate catre super magazinul PENI . SE TRAVERSEAZA 5 LINII FERATE CARE NE STRICA MASINILE . NU SAR PUTEA FACE CEVA ? SAU TREBUIE SA ASTEPTAM ANI DE ZILE PANA VOR REMEDIA ACEASTA. ?

Pop

2018-03-16 11:36:21


Cum, frate, sa renunte la giratoriu? Nu numai ca e indispensabil - toata lumea stie ce coada e acolo - dar mai exista si spatiu ca sa nu iasa chinuit. Ce le lipseste?

Cristian

2018-03-09 07:22:22


Initiativa laudabila care nu cred ca are sanse in alta tara se poate intampla dar nu la noi,DRDP Brasov si constructori nu pot sa se adapteze la ritmul si termenul propus mai sus.Cei cativa km in ritmul cu care se lucreaza in RO trebuie sa dureze cativa ani altfel nu ne cade bine fara gropi si ambuteiaje.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie